Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمدامیر ابراهیمی روز چهارشنبه در بازدیداز بخش های مختلف بازداشتگاه موقت کرمان افزود: در راستای قانون و بخشنامه قوه قضائیه، وقت فوق العاده رسیدگی به تقاضای اعسار و تعدیل زندانیان در دادگاه انجام خواهد شد.
وی ضمن بازدید و بررسی عملکرد شورای حل اختلاف مستقر در بازداشتگاه،عنوان کرد: اقدامات و پیگیری های بازداشتگاه برای تسریع در آزادی زندانیان قابل تقدیر است و این کار خداپسندانه در راستای رهنمود های ائمه (ع) که همواره مردم را دعوت به صلح وسازش می کردند، انجام می پذیرد و منجر به حل ریشه ای اختلافات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ولی اختیار آبادی، رئیس بازداشتگاه موقت کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی از آمار مددجویان،نحوه آموزش،فعالیت های فرهنگی و اقدامات قضایی انجام شده ،گفت: حضور مسئولان قضایی در بازداشتگاه موجب تسریع در حل و پیگیری مشکلات قضایی متهمان شده و تأثیر عمیقی بر روحیه مددجویان دارد.
در راستای سیاست های عالی دستگاه قضایی مبنی بر رفع مشکلات قضایی مددجویان زندانی ، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان،به همراه جمعی از معاونان ضمن بازدید از بخش های مختلف بازداشتگاه موقت کرمان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و با ارشادات، همکاری و مساعدت قضات 10زندانی از بازداشتگاه موقت کرمان آزاد شدند.
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف انقلاب دستگاه قضایی فعالیت های فرهنگی قوه قضائیه مهریه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه