Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:57:02 GMT

این راهش نیست آقای میناوند!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۳۶۳۷

به گزارش پارس نیوز، سال ها سال قبل،شاید خیلی از نسل جدید به یاد نیاورند.آن زمان شبکه سه تازه به راه افتاده بود.نه اینترنتی قدرتمندی بود نه کانالی و نه شبکه ای به معنای امروزی اجتماعی.به همین دلیل هم بود که وقتی مداحی کردن و قرآن خواندن بازیکنانی مثل میناوند،منصوریان و هاشم حیدری از تلویزیون پخش می شد بازتاب زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین هواداران قدیمی فوتبال،کمتر کسی است که بازی با "نانت"فرانسه و رختکن تیم ایران را از یاد برده باشد.حرکت ارزشی مهرداد میناوند در بین دو نیمه که همان زمان الگوی خیلی از جوان ها شد.آن زمان تیم ملی داشت خودش را برای جام جهانی 98 آماده می کرد که سال تحویل دقیقا افتاده بود بین دو نیمه بازی دوستانه ایران با "نانت" و دوربین یک لحظه میناوند را نشان داد که در حال خواندن نماز بود.

میناوند یکی از بهترین چپ پاهای ایران بود و در این اصلا شکی وجود ندارد.بازیکنی که ارسال هایش روی محوطه جریمه شکل خاصی داشت و به قول نسل قدیم خط کشی شده بود.اما فوتبال چندان برای او پرفروغ نبود.یعنی نشد ستاره ای مثل مهدوی کیا،کریمی و خیلی های دیگر.نشد ستاره ای که جای مشخصی در قلب هواداران داشته باشد.اومیناوند بود و رفته رفته داشت از ذهن خیلی ها پاک می شد.اما میناوند دوست نداشت تا این رویه تکراری که ستاره ها را از مردم می گیرد برای خودش اتفاق بیفتد.مهرداد بازیکن خوبی بود اما محبوبیت خیلی ها را نداشت! او در سال هایی که شاید از فوتبال دور افتاده بود تلاش زیادی کرد تا خودش را یک پرسپولیسی دو آتشه نشان بدهد و بهترین کار این بود که در رسانه ها باشد!کل کل کند،برای تیم های رقیب کری بخواند و از این طریق در اصطلاح خودش رو روی بورس نگه دارد.شکایت های رحمتی و منصوریان از میناوند آن هم برای استفاده از القابی که فقط تیفوسی ها از آن استفاده می کنند آیا برازنده فوتبالیستی است که زمانی الگوی اخلاقی بوده و خیلی ها روی سر و جانش قسم می خوردند؟اصلا یک سوال از میناوند؟واقعا ارزشش را دارد که برای روی بورس ماندن و برای اینکه مردم فراموشت نکنند از این طریق مطرح باشی؟در فوتبال ایران بازیکن هایی داریم که شوخ طبع هستند و ممکن است در مصاحبه هایشان کمی شیطنت هم بکنند،مثل خداداد عزیزی،اما آنها از دایره ای که به آن ادب می گویند خارج نمی شوند.راه یافتن به قلب هواداران راهش این نیست که شما انتخاب کرده ای.در طول سال بازیکنی مثل مهدوی کیا چند بار مصاحبه می کند یا چند بار خودش را وارد کل کل های استادیومی می کند تا رسانه ها از او بنویسند؟ آیا مهدوی کیا که کمتر حاشیه دارد و کمتر مصاحبه می کند محبوبیتش را از دست داده یا از یاد کسی رفته است؟ما از شما توقع نداریم قدمی برای اجرای درست شیوه های فرهنگی در این مملکت بردارید اما حداقل احترام بقیه را نگه دارید و هر کسی را با هر لقبی خطاب نکنید.راستی دیروز هم یک اتهام به ذوب آهنی ها زدید و مدعی شدید که آمده بودند داور را بخرند اما نتوانستند!با همین حرف دوباره تیتر یک خیلی از رسانه ها شدید.این راهش نیست آقای میناوند...

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قرآن تلویزیون بازی ایران تیم ملی جام جهانی دوربین قلب ذهن فوتبال رسانه فوتبال ایران مصاحبه مهدوی کیا پارس پرسپولیسی پارس نیوز آقای میناوند دو آتشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • محبت‌های ما محدود به چیزهایی است که نوعی شناخت از آن‌ها داریم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • «کمی دیرتر» به چاپ هفدهم رسید
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور