Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاسمی ظهر چهارشنبه در مراسم جشن روز معلول که با حضور دانش آموزان استثنایی مدارس بهشهر در سالن توحید برگزار شد؛ افزود: توجه به امور دانش آموزان معلول به ویژه در حوزه تحصیل امری ضروری به نظر می‌رسد که نیاز به بررسی و برنامه‌های هدفمند دارد.

وی گفت: نامگذاری روز معلول بهانه ای است تا با توانمندی های معلولان آشنا شویم و استعدادهای بالقوه و نیازمندی های آنان بیشتر از قبل آشنا شویم و  در حال حاضر پنج هزار دانش آموز معلول در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند وباید فضاسازی مناسب در شهرها و مدارس برای حضور معلولان فراهم شود و در این بخش همه ما مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: آموزش و پرورش مازندران بعنوان متولی تعلیم و تربیت این دانش آموزان فعالیت هایی را شروع کرده و با همکاری نوسازی و تجهیز مدارس، مقرر شد تا کلیه طرح های مدارس در دست ساخت عادی فعلی، برای حضور معلولان مناسب سازی شود.

وی با تاکید بر مناسب سازی مدارس عادی برای حضور دانش آموزان معلول گفت: سیاست آموزش و پرورش برای هدایت دانش آموزان معلول به سمت مدارس عادی است و تلاش داریم تا این شرایط در همه مدارس ما مهیا شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر هم در سخنانی یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت یک درصد استعداد لازم است و ۹۹ درصد تلاش و کوشش لازم است و باید تلاش کنیم تا به توسعه و موفقیت برسیم.

صادق علی‌بیکی افزود: توانمندی های فراوانی در فرزندان و دانش آموزان استثنایی و معلول ما وجود دارد و باید این توانمندی ها به جامعه نشان داده شود و استقبال شود.

کد خبر 4476997

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران حسن قاسمی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش