Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  دکتر محسن غفاری، رییس بیمارستان سیدالشهداء کرمان در جمع اصحاب رسانه گفت : بیمارستان سید الشهدا (ع) کرمان یک بیمارستان منطقه ای است و به استان های یزد و سیستان و بلوچستان و در مواردی به خراسان جنوبی خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل فعال در بیمارستان سید الشهدا (ع) کرمان به صورت تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمات مشغول هستند، اظهارداشت: بیمارستان سید الشهدا (ع) (بیمارستان پلیس کرمان) از سال 85 به منظور خدمات رسانی به کارکنان، بازنشستگان، پرسنل وظیفه و سایر بیمه شدگان نیروهای مسلح راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیمارستان سید الشهدا (ع) در کنار خدمات رسانی به بیمه شدگان نیروهای مسلح، زمینه خدمات رسانی به سایر اقشار مردم را نیز فراهم کرده است ودر این راستا بیش از 50 درصد مراجعات این بیمارستان به افرادی غیر از نیروهای مسلح و خانواده های آنها ارائه می شود.

رئیس بیمارستان سید الشهدا (ع) کرمان یادآور شد: نیروی انتظامی در استان کرمان به دلیل موقعیت های خاص این استان درگیری های زیادی با قاچاقچیان مواد مخدر داشته و با وجود پشتیبانی های بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی، نیاز به راه اندازی بیمارستان تخصصی پلیس وجودداشت که این بیمارستان در حال حاضر آماده ارائه خدمت تخصصی و فوق تخصصی است.

غفاری، بیمارستان سید الشهدا (ع) را بیمارستانی با مجوز راه اندازی 96 تخت دانست و ادامه داد: امکان افزایش تعداد تخت های این بیمارستان در زمان بحران و حوادث غیر مترقبه تا دو برابر وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت این بیمارستان در حوزه های تخصصی و فوق تخصصی، تاکید کرد: این بیمارستان شامل بخش های تخصصی معاینات راهور، جراحی زنان، جراحی مردان، اطفال و نوزادان، سونوگرافی، اورژانس شبانه روزی، کلینیک تخصصی داخلی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پوست، ارولوژی و .... است.

وی یادآور شد: راه اندازی بخش های جدیدی از جمله سوختگی، NICU و .... نیز به ناجا درخواست داده شده که پس از صدور مجوزهای لازم تا دو سال آینده راه اندازی خواهند شد.

سرهنگ  غفاری با اشاره به این مطلب که بیمارستان سید الشهدا (ع) کرمان دومین مرکز سرپایی استان کرمان است که خدمات سرپائی را در قالب 16 درمانگاه تخصصی و غیر تخصصی ارائه می کند، گفت: رعایت حقوق شهروندی و تداوم خدمات رسانی مناسب و کیفی به مردم از اهداف بیمارستان سید الشهدا (ع) به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه برای تامین دارو، تجهیزات و ارائه خدمات به مردم هیچ چالشی نداریم، گفت: بیمارستان سید الشهدا (ع) هیچ بدهی به هیچ شرکتی ندارد و حقوق کارکنان قراردادی نیز تا پایان آبان ماه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه نیروهای مسلح پس از ارائه خدمات در بیمارستان سیدالشهدا (ع) به موقع و هوشمندانه پرداخت می شود، گفت: برخی از بیمه های تکمیلی نیز به خوبی با این بیمارستان همکاری دارند که باید از آنها تقدیر کرد و در حقیقت پرداخت های بیمه نیروهای مسلح، موجب تداوم خدمات رسانی های این بیمارستان شده است.

رئیس بیمارستان سید الشهدا (ع) کرمان با تاکید بر این مطلب که حفظ اسرار بیماران یکی از قوانین مورد تاکید و اصولی در این بیمارستان است، تاکید کرد: پرونده بیماران تنها با مجوز قضایی، درخواست پزشکی قانونی یا درخواست سازمان نظام پزشکی ارائه خواهد شد.

غفاری گفت: بیمارستان سیدالشهدا (ع) در ارائه خدمات تفاوتی بین نیروهای مسلح یا مجرمان و متهمان درگیری های پلیس قائل نمی شود و کار درمان آنها بدون هیچ اهمال و اغماضی انجام می شود و پس از آن در اختیار مرجع قضایی قرار می گیرند و معتقدیم که بیمارستان جای بازجوئی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، نظارت رسانه ای را ضامن بهبود کیفیت خدمات دانست و ادامه داد: نظارت رسانه ای در حوزه درمان موجب ارتقای کیفیت خدمات درمانی و توسعه سلامت جامعه می شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: امروز افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در سطح استان است.
 
وی افزود: از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور به استان، بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این سامانه تا آخر هفته در سطح استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها با رعدوبرق، تند باد‌های لحظه‌ای همراه هستند و با توجه به بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در مناطق مستعد شاهد بارش تگرگ هستیم.

یاوری تصریح کرد: بیشینه بارش‌ها روز پنج شنبه در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی است.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان