Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعاتی جالب از تبریز و اهواز به گوش می رسد.

طرفداری- این روزها شایعاتی درخصوص علاقه تراکتورسازی به رضا قوچان نژاد شنیده می شود. پس از خرید دژاگه، شجاعی و حاج صفی و ابراز علاقه تراکتورسازی به رضاییان، طارمی و احمد زاده، این بار خبرها حکایت از علاقه باشگاه تبریزی به رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی ایران و باشگاه آپوئل نیکوزیای قبرس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گوچی در تیم خود نیز به نوعی نیمکت نشین است و بعید نیست بخواهد سال های آخر فوتبالش را در ایران سپری کند.

از سویی دیگر گفته می شود افشین قطبی، سرمربی جدید فولاد خوزستان نیز بی میل نیست که مهاجم سابق هیرنوین را در تیمش داشته باشد. باید دید که آیا قوچان نژاد همچون اشکان دژاگه بالاخره به لیگ برتر ایران می آید یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری، ستاره تیم فوتبال ملوان که در نیم فصل از پرسپولیس به این تیم منتقل شد، در بازی‌های اخیر فرم ایده‌آلی پیدا کرده و در ترکیب این تیم نمایش درخشانی دارد.

او در بازی جام‌حذفی مقابل سایپا گل اول ملوان را در ورزشگاه سیروس قایقران به ثمر رساند و در پیروزی دو بر یک این تیم نقش آفرینی کرد و علاوه بر روند خوبی که داشت که موفق به گلزنی هم شد و این شروع درخشش او در ورزشگاه خانگی ملوان بود.

عمری پس از بازی با جام‌حذفی مقابل سایپا یک بازی هم در ورزشگاه غدیر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت، اما موفق به گلزنی نشد و مجدد در ورزشگاه سیروس قایقران توانست برای ملوان گلزنی کند و نتیجه مسابقه را در دقایق پایانی بازی با هوادار تغییر دهد.

عمری در تیم ملوان یک مسئولیت جدید هم بر عهده گرفته و پشت ضربات پنالتی این تیم قرار می‌گیرد و در دو بازی اخیر ضربات خود را هم به گل تبدیل کرده تا اعتماد به نفس بالایی پیدا کند و با توانایی‌های فردی که دارد در سطح بالاتری قرار بگیرد.

این بازیکن جوان پس از انتقال به ملوان از هفته هفدهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و جایگاه خود را در این تیم پیدا کرد، اما نتوانست تاثیرگذار باشد و در اواخر فصل به روند گلزنی قرار گرفته است.

عمری در نیم فصل نخست یک گل با پیراهن پرسپولیس مقابل صنعت نفت به ثمر رساند و اولین گل خود با پیراهن ملوان را هم مقابل هوادار به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران