Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: این جشنواره امسال در سه محور اصلی طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه و نرم‌ افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و اسباب‌ بازی و انیمیشن و یک بخش ویژه برگزار می شود.

وی افزود: این محورها در حوزه‌های آموزش مهارت‌‌های اجتماعی پایه به کودکان، آسیب‌‌ها و جرایم فضای مجازی، جرایم اقتصادی و امور حقوقی خواهد بود که پیش رویداد این جشنواره اول دی سال جاری و رویداد اصلی دهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعظمی اضافه کرد: علاقه‌مندان و ایده پردازان تا بیستم دی ماه فرصت دارند با ثبت نام در سایت www.festivalidea.ir در دو  بخش دانش آموزی و آزاد شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره، سه تیم در بخش آزاد و یک تیم در بخش دانش‌آموزی برگزیده خواهند شد و فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت اجتماعی قوه قضاییه را خواهند داشت.

اعظمی در پایان گفت: جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد