Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@21:54:27 GMT

پرتاب هزاران خرس عروسکی به داخل زمین هاکی رو یخ+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۴۶۵۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- تماشاگران بعد از اتمام مسابقه هاکی رو یخ ۳۴۰۰۰ عدد خرس عروسکی را به داخل زمین بازی پرتاب کردند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تماشاگران بعد از اتمام مسابقه هاکی رو یخ ۳۴۰۰۰ عدد خرس عروسکی را به داخل زمین بازی پرتاب کردند. این رقابت‌ها که در پنسیلوانیا آمریکا رخ داده بود، بعد از پیروزی تیم هرشی در برابر بینگهمتون شادی و هیجان طرفداران را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران به منظور حمایت از تیم خود هزاران خرس عروسکی را به سمت بازیکنان پرتاب کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
این اقدام باعث شد تا رکورد قبلی در پرتاب خرس‌های عروسکی از سوی هوادارhن شکسته شود. علاوه بر آن، پول جمع آوری شده از فروش عروسک‌ها به خیریه‌ای در آمریکا اهدا می‌شود.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خرس عروسکی پرتاب امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال طرفداران رئال مادرید: روی پیراهن رودریگو چه‌چیزی نوشته بود؟ + عکس

رودریگو از مردم سیل‌زده کشورش حمایت کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از دقایقی قبل به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تقابل آنها تا اواسط نیمه دوم با یک گل به سود باواریایی‌ها دنبال می‌شود.

در اواسط نیمه اول، رودریگو پس از اینکه یک موقعیت خوب را از دست داد، پیراهن خود را به نشانه حسرت روی صورتش کشید. در این لحظه مشخص شد که ستاره برزیلی پیراهن دیگری را زیرِ پیراهن اصلی خود به تن کرده که یک جمله روی آن نوشته شده‌است. هرچند رودریگو قصد داشت پس از گلزنی احتمالی از نوشته زیرپیراهنش رونمایی کند اما این اتفاق زودتر از موعد رخ داد و البته تماشاگران بازی را کنجکاو کرد که ستاره جوان رئال مادرید چه پیامی را می‌خواهد منتقل کند.

روی پیراهن رودریگو، عبارت "Pray for RS" به معنای (برای RS دعا کنید) نوشته شده بود؛ اما سوالی که مطرح می‌شود این است که RS چه معنایی دارد؟

در روزهای اخیر، سیل گسترده‌ای کشور برزیل را فراگرفته و منجر به کشته و مفقود شدن تعداد زیادی از ساکنین این منطقه شده‌است. گویا شهر Rio Grande do Sul (مخفف: RS) بیشتر از سایر شهرهای برزیل خسارت دیده و تقریبا به طور کامل نابود شده‌است. رودریگو نیز با اشاره به نام این شهر، قصد داشت توجه مردم جهان را به این منطقه و آسیب‌های فراوانی که به آن وارد شده‌است، جلب کند.

متن زیر پیراهن رودریگو

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • سوال طرفداران رئال مادرید: روی پیراهن رودریگو چه‌چیزی نوشته بود؟ + عکس
  • سکوهای برنابئو پرستاره از داخل زمین است (عکس)
  • پرتاب ۴ ماهواره با یک موشک به مدار زمین
  • فیلم| تظاهرات هزاران نفری در حمایت از غزه در هلند
  • (عکس) ازدحام جمعیت برای عکس گرفتن با هادی چوپان در حرم امام رضا (ع)
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع