Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، عباس حاج عبدالحسینی، معاون فرهنگی اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، ۱۴ آذرماه در این مراسم اظهار کرد: در سی و هشتمین مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۸۰ نفر از یگان‌های مختلف حضور داشتند.
وی گفت: در پایان این مسابقات ۹۰ نفر منتخب به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در تهران که در دی ماه برگزار می‌شود راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترویج برنامه‌های قرآنی از اولویت‌های اساسی است
سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک ارتش اردبیل نیز بیان کرد: سطح برگزاری این دوره از مسابقات قابل قبول بود و در راستای برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارکنان ارتش در استان خواهیم بود چرا که ترویج برنامه‌های قرآنی برای رشد معنویت و قدسیت در جامعه یک اولویت اساسی و لازم است.
چشک گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیرو‌های مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.
با وجود نیرو‌های مسلح امنیت کامل در کشور برقرار است
امیر نوذر نعمتی، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم، ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.
نعمتی تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران با میزبانی شایسته تیپ هجومی ۴۰ ارتش برگزار شد که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی اردبیل مسابقات قرآنی ارتش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف

دریافت 61 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6085638

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان