Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@02:37:34 GMT

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۴۷۷۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزا صفهان ؛ در این نمایشگاه 90 شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، سمنان و آذربایجان شرقی و نمایندگانی از کشورهای چین، کره، ترکیه و آلمان، محصولات و توانمندی های خود را در 197 غرفه به نمایش گذاشته اند.
در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت انواع خدمات مهندسی، ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، دستگاه های جوش، بُرش، لیزر، سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، لیفتراک و بالابر صنعتی، صنایع و خدمات وابسته کارگاهی و ایمنی و بهداشت صنعتی، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و نظافت صنعتی را در بیش از پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان اصفهان با 10 هزار واحد تولیدی دومین استان بزرگ صنعتی کشور به شمار می رود و بخش زیادی از محصولات مورد نیاز حوزه صنعت در کشور را تامین می کند.
سیزدهمین نمایشگاه صنعت تا 16 آذر از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برپاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا