Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:28:30 GMT

تشکیل کمیته یاوران وقف بازاریان و اصناف لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۴۸۱۸

تشکیل کمیته یاوران وقف بازاریان و اصناف لاهیجان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سیدحامد میرحسینی اشکوری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان امروز در نشست روسای اتحادیه‌های صنفی این شهرستان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: شهرستان لاهیجان از شهرستان‌های پر موقوفه گیلان است.

وی با بیان اینکه بازاریان در پیروزی انقلاب و حمایت از رزمندگان دفاع مقدس نقش بارزی داشته‌اند، افزود: نشست امروز یک نشست مقدماتی برای طرحی است که روسای اتحادیه‌های صنفی به کمک اعضای صنف در حوزه وقف و بازسازی بقاع متبرکه مشارکت نظام‌مند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اوقاف لاهیجان تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات لاهیجان اجرای نیت شده است؛ هرچه بیشتر به وقف عمل شود و یا احقاق حقوق موقوفات انجام شود دست سازمان اوقاف برای اجرای امور عام المنفعه گشاده‌تر است.

میرحسینی اشکوری از افتتاح دفتر مشاوره وقف در اتاق اصناف شهرستان لاهیجان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نتیجه نشست امروز توافق برای تشکیل کمیته یاوران وقف بازاریان و اصناف در اتاق اصناف این شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان