Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمرکز بر روی طرح های پژوهشی تقاضا محور و طرح هایی که سریع به نتجیه برسند و خروجی بالایی دارند، باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز( 14 آذر) در نشست کارگروه پژوهش استان، اظهار داشت: به دلیل اینکه تحولات  بسیار سریع بوده، طرح های پژوهشی بنیادی و طولانی که برای حصول نتیجه به چند سال زمان نیاز دارد، اولویت نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید به اینکه، نمایشگاه هفته پژوهش اهمیت بالایی دارد، تصریح کرد: باید برنامه ها و نمایشگاه هفته پژوهش به گونه ای باشند که نمایش برتری جایگاه علم، تحقیق، مطالعه و پژوهش به عینه دیده شود.


احمدی با اشاره به اینکه، هفته پژوهش فرصتی برای آسیب ‌شناسی و تحلیل مسائل پژوهشی استان است، تصریح کرد: هفته پژوهش همچنین فرصت ارزنده ای برای ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و صنعتی استان است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: جامعه دانشگاهی و پژوهشگران می ‌توانند در این هفته آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به گونه ای به نمایش بگذارند که مراکز صنعتی و تولیدی ایده‌ ها و طرح‌ های قابل تجاری ‌سازی را انتخاب کنند.


وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی در برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و برنامه های این هفته دانشگاه یاسوج را یاری کنند.


حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال امسال به حوزه پژوهش استان اختصاص داده شده است.


نوروزی افزود: محورهای پژوهشی استان در ۲۰ اولویت در قالب هفت محور مشخص شده اند و به دنبال انتخاب موضوعات در این خصوص از سوی دستگاه ها و هیئت های علمی هستیم تا بعد از این مرحله مجریان طرح ها انتخاب شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز جهانی معلولان مراجع و علماء مراجع حوزه هنری مجلس شورای اسلامی بیرجند اردبیل شیراز میرزا کوچک جنگلی کارگروه پژوهش استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح های پژوهشی آسیب شناسی هفته پژوهش تجاری سازی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد