Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: آتش نشان ها از 17 ایستگاه با 17 دستگاه خودروی سنگین و با تجهیزات کامل شامل دستگاه های تنفسی، وسایل خاموش کننده و خودروهای آب رسان مستقر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن گلابی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: بامداد امروز در ساعت 5:42 دقیقه صبح در بازارچه گروه 44 توپخانه ارتش در شهر اصفهان گزارش آتش سوزی به این سازمان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت گزارش و به علت موقعیت مکانی و حجم آتش سوزی، 60 نیروی آتش نشان در محل وقوع حادثه حاضر شده و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: آتش نشان ها از 17 ایستگاه با 17 دستگاه خودروی سنگین و با تجهیزات کامل شامل دستگاه های تنفسی، وسایل خاموش کننده و خودروهای آب رسان مستقر شدند.

گلابی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان، آتش اطفا شد و هیچ مجروحی هم در بر نداشت.

به گزارش صاحب نیوز، در این بازار، انواع لوازم خانگی، پوشاک و فرآورده‌های لبنی و گوشتی عرضه می‌شود و همچنین علت حادثه و تعیین میزان خسارات وارده هم در دست بررسی است.

فرهاد کاوه نیز در این رابطه در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: گستردگی آتش سوزی بازار گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان باعث شد 17 ایستگاه مجهز درگیر اطفاء این حریق شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متأسفانه 80 درصد این بازار در آتش سوخت ولی هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

وی همچنین افزود: باتوجه به این که این بازارچه در مجاورت منازل مسکونی، تالار و مغازه‌های نبش خیابان بود، اجازه گسترش حریق به این اماکن را ندادیم.

کاوه خاطر نشان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و به دلیل حجم بالای آتش، امکان بررسی لحظه ای وجود نداشت و جلسه ویژه مسئولان سازمان به همین منظور برگزار می شود.

این آتش‌سوزی ساعت 7:02 مهار کامل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار

 به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پیکان پور  اظهار کرد: با رفع عوامل بروکراتیک و تسهیل و سرعت بخشی به امورات تولیدکنندگان داخلی، ۴۴ خط جدید تولیدی و ۹۶ داروی جدید نظیر تراستوزومب امتانسین، سیستئامین، الترومبوپگ، اپرمیلاست، تیوتروپیوم استنشاقی، گوسلکومب، اتوپوزاید تزریقی، ایمیکیمود، ویگاباترین، ایربزارتان، تاکرولیموس تزریقی، لارونیداز، تراستوزومب دروکستکان، روپی واکائین، وینورلبین خوراکی، نیولومب، فولوسترانت، بوپی واکائین، پاپاورین تزریقی، رانیبیزومب و سیتارابین به بازار دارویی کشور عرضه شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از منابع ارزی برای خرید داروهای جدید تولید شده صرفه جویی شده است، گفت: به منظور احصا مشکلات صنعت، طی مدت کوتاهی از حدود دو سوم از شرکت‌های داروسازی اصلی بازدید میدانی شد و اقدامات لازم جهت رفع چالش ها در سطح اختیارات سازمان صورت پذیرفت. 

به گفته مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو ۵۶ مولکول جدید نیز طی ۱.۵ سال گذشته و پس از تایید شورای بررسی فهرست رسمی داروهای ایران وارد فهرست شده‌اند که به عنوان نمونه می‌توان به داروهایی نظیر کلادریبین، سیلودوسین، اتزولیزومب، سفتازیدیم-آوی باکتام، ودولیزومب، دورناز آلفا، انسولین رایزودگ و سولیکوا، توپوتکان، انزالوتاماید، پالیویزومب، رگورافینیب، اوزانیمود، فوسکارنت، ایبروتینیب، الاپاریب و اسیمرتینیب اشاره کرد و این در حالیست که در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ داروی جدیدی وارد فهرست داروهای رسمی کشور نشده بود.

 پیکانپور بیان: با توسعه برون سپاری در برخی از اجراییات سازمان، تسریع قابل ملاحظه ای در روند اقدامات شرکت های دارویی صورت گرفته است که با ایجاد مسیر موازی «بررسی پرونده های ثبت» در خصوص پرونده های مشمول مسیربندی چهار و پنج، زمان انتظار ارزیابی و تایید این پرونده ها به کمتر از یک چهارم مدت قبل، کاهش پیدا کرده و شرکت های دارویی می‌توانند بنا به درخواست خود، از مسیر موازی استفاده کنند.     

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات راه های مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار