Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@18:54:40 GMT

۶ میلیون کره‌ای نیازمند کمک فوری سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۵۷۲۴

۶ میلیون کره‌ای نیازمند کمک فوری سازمان ملل

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که پروژه‌های مربوط به کره شمالی به دلیل افزایش قیمت سوخت، حمل و نقل و انبارداری نیازمند بیش از 111 میلیون دلار کمک مالی دیگر است.

گزارش بررسی امور بشردوستانه جهانی 2019 اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده بر کره شمالی باعث افزایش هزینه‌ها برای پروژه‌های بشردوستانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کمتری از تامین کننده‌ها حاضر به مشارکت در پروژه‌های بشردوستانه مرتبط با کره شمالی هستند. انتقال پول از طریق سیستم‌های بانکی درحال حاضر محدود شده و انتقال کالاهای حیاتی بشردوستانه اغلب در این کشور دچار انزوا با تاخیر تحویل داده می‌شوند.

تخمین زده می‌شود درسال جاری حدود 10.3 میلیون نفر از مردم ازجمله کودکان زیر 5 سال، زنان باردار و مردم دچار معلولیت و بیماری  نیازمند دریافت کمکهای بشردوستانه هستند.

آژانسهای بشردوستانه سازمان ملل پروژه‌های خود در کره شمالی را از 300 میلیون دلار در سلا 2004 به 26.2 میلیون دلار در سال جاری کاهش داده‌اند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌ بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

دیگر خبرها

  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم