Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@14:20:32 GMT

دستگیری عاملان حمله به محیط بانان کاشمری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۵۷۹۴

دستگیری عاملان حمله به محیط بانان کاشمری

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: سه متخلف شکار و صید که به محیط‌بانان این شهرستان حمله کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی جمعه‌پور ظهر چهارشنبه در حاشیه عیادت از محیط بانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو گزارش مردمی مبنی بر تخلفات شکار و صید در ارتفاعات کوه‌سفید اوندر بخش کوهسرخ ماموران به منطقه اعزام شدند و هنگام پایش منطقه، متخلفان با چاقو به محیط‌بانان حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سه متخلف، پس از ضرب و شتم و وارد کردن جراحات به دست و صورت ‌دو محیط‌بان، با برداشتن تجهیزات حفاظتی از محل متواری شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر ادامه داد: در این حادثه ۲ محیط بان زخمی و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و اقدامات برای دستگیری متخلفان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر از متخلفان که سابقه شکار و صید غیرمجاز داشتند، شناسایی  وحکم جلب این افراد از مقامات قضایی اخذ شد و عصر روز گذشته با اعزام نیروهای کمکی به محل دستگیر شدند.

جمعه‌پور عنوان کرد: از این افراد یک راس قوچ وحشی و یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی کشف شد که پس از هماهنگی با دادستان تحویل نیروهای‌انتظامی شدندو یک دستگاه خودرو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محیط بان محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری