Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی از برگزاری جلسه و مانور هماهنگی عملیات زمستانی به منظور آماده‌سازی تجهیزات فرودگاهی برای مقابله با شرایط جوی و یخبندان در بیرجند خبر داد. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هادی سلامی در جلسه هماهنگی و  مانور عملیات زمستانی که با حضور واحدهای عملیاتی و شرکت‎های هواپیمایی فعال در فرودگاه بیرجند برای ارائه خدمت در فصل سرما و شرایط بارش برف برگزار شد اظهار داشت: اجرای دستورالعمل‎ها، استفاده از امکانات مناسب ایمنی و رعایت قواعد تعیین شده استاندارد از جمله موارد مورد تاکید این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی ضمن ارائه و توضیح دستورالعمل‌های ارسالی از سوی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در زمینه عملیات زمستانی افزود: با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات اندیشیده شده و این فرودگاه با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می‌رود.

مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری قم برگزار شدتمامی راهدارخانه‌های استان زنجان برای عملیات زمستانی تجهیز شدند223 دستگاه انواع ماشین‌آلات برای انجام عملیات زمستانی تجهیز شد

وی خاطر نشان کرد: امید است شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ‎کننده با آمادگی و انسجام و تأمین تجهیزات زمستانی کافی، به‎روزرسانی امکانات پروازی تخصصی فصل سرما و یخبندان، آموزش کارکنان، نظارت کامل و پای کار بودن رؤسای خود و پاسخگویی به مشتریان فرودگاهی زمینه رضایتمندی مسافران را فراهم کنند.

در این جلسه مانور عملیات زمستانی به منظور آماده‌سازی تجهیزات فرودگاهی برای مقابله با شرایط جوی و یخبندان برگزار شد.

این تمرین با حضور تیم‌های مختلف باند و اپرون، ارگان‌های حاضر در فرودگاه با به کارگیری همه امکانات موجود و ارائه خدمات جهت ایمن‌سازی پروازها و جلوگیری از تأخیرات احتمالی و با بهره‌مندی از تجهیزات مختلف نظیر خودروی تیغه برفروب، خودروی اوره‌پاش و خودروی ناظر در ایرساید و لندساید انجام پذیرفت.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود