Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:14:13 GMT

عینک آفتابی چه رنگی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۶۰۸۲

عینک آفتابی چه رنگی بخریم؟

رکنا: عینک آفتابی یکی از ابزارهای زیبایی و بالابردن جذابیت افراد به شمار می رود اما اینکه چه رنگی مناسب چه مکان هایی است نیاز به اطلاعات موجود در این مطلب مهم دارید.

عینک آفتابی یکی از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند بر جذابیت ظاهری شما بیافزاید. اما این که چه مدل عینکی به چهره شما می‌آید، سوالی ست که باید قبل از خرید آن بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فردی فرم صورت خاص خود را دارد. فرم صورت بعضی‌ها بیضی و بعضی دیگر مربعی شکل است، از این رو مدل عینکی که باید انتخاب کنند نیز متفاوت است.

هر فردی فرم صورت خاص خود را دارد. فرم صورت بعضی ها بیضی و بعضی دیگر مربعی شکل است، از این رو مدل عینکی که باید انتخاب کنند نیز متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که چه مدل عینکی به صورت شما می آید، ما جدولی را در ادامه برایتان آورده ایم که خیلی راحت تر می توانید به مدل عینک مناسب صورت تان برسید.

خاکستری: رانندگی، ورزش Sport های آبی، فعالیت های فضای باز، روزهای آفتابی

زرد/ نارنجی: اسکی، شکار، هوای مه آلود

قهوه ای: گلف، تنیس، هوای ابری و آفتابی

سبز: تما فعالیت های فضای باز، هوای بارانی یا آفتابی

بنفش/ قرمز: دوچرخه سواری، اسکی، مسابقات ماشین سواری، اکثر آب و هواها به خصوص برفی

آبی: ماهی گیری، اسکی، گلف، هوای مه آلود و برفی

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ... راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر این آتش افروز را می شناسید؟ / او در تهران مردم را به آتش می کشد !+فیلم شوخی مرگبار سیا راز قتل خاشقچی در توطئه بن‌سلمان و ترامپ را برملا کرد پسر 22 میلیارد دلاری فقط 7 سال دارد + عکس مرد اعدامی از چوبه دار پایین کشیده شد! / در بروجرد رخ داد این دزد در 5 ثانیه در خودروها را باز می کند +فیلم لحظه شگرد سرقت انفجار وحشتناک هواپیما در وسط شهر + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ورزش Sport دوچرخه سواری زیبایی اطلاعات ماشین مه عینک آفتابی عکس ایران دختر پسر جوان تصادف تهران قتل تجاوز راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبدیل صحرا به جنگل با الهام از یک سوسک ! (فیلم) چرا شتر‌ها مار سمی می‌خورند! (+فیلم 16+) ببینید | نحوه جالب بالارفتن شترها از تپه‌های بیابانی

دیگر خبرها

  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است