Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز دانشجو جامعه دانشگاهی استان مرکزی در همایشی با عنوان «پیشگامان رهایی» و باهدف تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی از امامزاده روستای سرطاق تا بیت امام(ره) پیاده‌روی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بسیج دانشجویی استان مرکزی با همراهی جامعه دانشگاهیان استان به مناسبت روز دانشجو، همایشی با عنوان پیشگامان رهایی در روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه با پیاده‌روی از امامزاده روستای سرطاق تا بیت تاریخی امام(ره) در خمین برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش که باهدف تجدید بیعت جامعه دانشگاهی و دانشجویان استان با آرمان‌های امام راحل(ره) برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام کلانتری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین حرکت سرویس‌ها از اراک ساعت ۸ صبح از مقابل مزار شهدای گمنام در خیابان قائم‌مقام خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، همایون روحیان گفت: عمق و ابعاد نسل کشی در فلسطین تا حدی بوده است که جامعه دانشگاهی امریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کرده است.

وی افزود: مردم سراسر جهان نسبت خود را با این رویداد‌ها مشخص می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)