Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شفیعی عضو کمیته برگزاری کنفرانس جهانی شیمی که سابقه حضور در چندین کنفرانس و گردهمایی جهانی از جمله سمپوزیوم بین المللی فدراسیون جهانی شیر (IDF) یونان ۲۰۱۱ و کنفرانس بین المللی شیمی مواد غذایی ۲۰۱۶ کانادا را در کارنامه خود دارد گفت: این همایش فرصتی برای ارائه آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در تمامی شاخه‌های شیمی ازجمله مهندسی شیمی، شیمی مواد غذایی، نانوتکنولوژی، شیمی دارویی، شیمی پلیمر، مهندسی مواد زیستی، فارماکوژنومیکس، شیمی بالینی و پزشکی برای محققین، اساتید و دانشجویان این رشته‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی افزود: این کنفرانس در مورخه ۱۱ ام تا ۱۳ ام جولای ۲۰۱۹ در شهر لندن کشور انگلستان برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات نیز تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ می‌باشد. شرکت کنندگان در این کنفرانس به مدت ۱۲ ساعت اعتبار آموزشی پیوسته (CME/CNE) دریافت نموده و بعد ازامتحان آنلاین اعتبار CEU را کسب خواهند نمود. وی اضافه گرد: این اعتبار به روز بودن سطح علمی محققین رشته‌های پزشکی و پرستاری را گواهی می‌کند و در تجدید گواهینامه و مدارک آنان حائز اهمیت می‌باشد.

عضو کمیته برگزاری کنفرانس جهانی شیمی در پایان سخنان خود گفت: دانشجویان و اساتید محترمی که مایل به ارائه مقاله و شرکت در این کنفرانس هستند می‌توانند با مراجعه به سایت (http://frontiersmeetings.com) به صورت آنلاین ثبت نام نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از ۲۰% تخفیف در ثبت نام و سایر امتیازات در نظر گرفته شده با ایشان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ی

 

برگزاری کنفرانس جهانی شیمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳