Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک وارد کننده خودرو برای خرید باشگاه پدیده ابراز علاقه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پدیده در روز‌های اوجش همچنان با مشکل بزرگ مالی رو‌برو است و به همین دلیل چند مشتری همچنان خواهان خرید این باشگاه هستند، خصوصا حالا که این تیم در صدر جدول قرار دارد و با جذابیت‌های خاص خود متقاضیان را وسوسه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین خریداران این باشگاه یک شرکت واردکننده خودرو، بیش از دیگران میل به خرید از خود نشان داده و این خریدار، همان شرکتی است که چندی قبل از متقاضیان خرید نفت تهران و تراکتورسازی بود.

در این میان باشگاه ماشین‌سازی که در جریان تمایل این شرکت به تیم‌داری در لیگ برتر بود، اخیرا از او خواستند این تیم را خریداری کرده و در تبریز تیم‌داری کند، ولی این خریدار میل بیشتری به خرید پدیده دارد.

مشهدی‌ها که در ادوار گذشته نشان دادند، تیم داران خوبی نیستند و همواره تیم‌های این استان با رفت و آمد‌های زیادی روبرو بوده، این بار پدیده را با چنگ و دندان حفظ کرده‌اند. از این رو میل دارند آن را به خریداری بدهند که بتواند این میراث آنها را حفظ کند‌.

در روز‌هایی که شهرداری با سختی هزینه‌های تیم پدیده را تامین می‌کند، استانداری مذاکراتی را با این خریدار آغاز کرده است، ولی با توجه به بدهی‌های این تیم کار انتقال پروسه‌ای زمان بر است.

در این بین شنیده می‌شود خریدار جدید باشگاه پدیده از جمله شروط خود تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی را خواسته است. این شرط با توجه به پیشنهادی که یحیی از فولاد داشت کمی کار مشهدی‌ها را سخت کرده بود. چرا که یحیی مدام پدیده‌ای‌ها را با پیشنهاد فولاد تحت فشار قرار میداد و خواهان تزریق پول بود.

حالا با روی کار آمدن افشین قطبی در این تیم جنوبی، دیگر بهانه‌ای برای تمدید ندارد و مشهدی‌ها امیدوارند با تمدید قرارداد یحیی خریدار مورد نظر را برای خرید تیم پدیده که حالا شیرین شده است و بیشتر می‌ارزد، راضی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پدیده مشهد واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!