Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره تسهیلات انتقال و تغییر رشته آذرماه گروه علوم پزشکی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تسهیلات انتقال و تغییر رشته آذرماه گروه علوم پزشکی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.   مطابق این اطلاعیه، مرکز  آن دسته از داوطلبان ذخیره ۱۱ مهر که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام کرده اند و به جهت پذیرش قطعی در اعلام نتایج ۲۵ شهریور و یا ۲۳ مهرماه امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت آبان ماه از آن‌ها سلب شده، باید درخواست خود را به منظور استفاده از تسهیلات تغییر رشته و انتقال این مرحله برای حائزین شرایط فوق اعم از دانشجویان شاغل به تحصیل و متقاضیانی که مطابق اطلاعیه قبلی با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کرده اند، از عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ثبت درخواست داوطلبان تا پایان روز سه شنبه ۲۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰ رشته محل از میان رشته محل‌های ارائه شده اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اطلاعیه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: واکسیناسیون مننژیت زائران حجاج این استان توسط هلال احمر آغاز شد.

‌جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون مننژیت برای حجاج در شهرستان زنجان آغاز و در حال انجام است، افزود: زائران می‌توانند طبق برنامه‌ ریزی و اعلام کاروان‌ها و با در دست داشتن کارت ملی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۳ شب با مراجعه به درمانگاه هلال احمر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: زائران پس از تزریق، کارت زرد رنگ دریافت و باید به کاروان تحویل دهند.

خرم با اشاره به اینکه معاینه یک هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان به پایان رسیده است، افزود: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۶۰ زائر سال آینده عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت پیش بینی و وارد زنجان شده است.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون حجاج در شهرهای ابهر و خدابنده انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 740021

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم