Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیراً شورای نگهبان طی نامه‌ای به دادستانی تهران خواستار تحت تعقیب قرارگرفتن محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس، طبق ماده ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای تحت عنوان افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شده است.

نامه شورای نگهبان خطاب به دادستان تهران به شرح زیر است:

جناب آقای جعفری دولت آبادی

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران

سلام علیکم

با احترام به استحضار می‌رساند آقای محمود صادقی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۹۷/۷/۱۸ با انتشار مطالبی در فضای مجازی از جمله صفحه شخصی ایشان در توئیتر اظهارات کذبی را به شورای نگهبان و اعضای محترم شورای نگهبان در خصوص اتهام فساد مالی در تایید صلاحیت‌ها به شرح ذیل نسبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"آیا آیت الله جنتی اطلاع دارند که فساد مالی در نهاد تحت مدیریت خودشان هم رخنه کرده است؟ "

"اگر به افراد تامین داده شود بسیاری حاضرند شهادت بدهند در جریان بررسی صلاحیت نامزد‌های مجلس از طرف برخی مرتبطین با هیئت‌های نظارت بر انتخابات چه درخواست‌هایی از آنان شده است"

شایان ذکر است که نام برده در تاریخ ۱۳۹۵/۹/۱۶ نیز در نشست جنبش دانشجویی "گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی" مشابه این مطالب را علیه شورای نگهبان اظهار کرده است.

خواهشمند است با توجه به اوراق و ادله مثبته ضمیمه این شکوائیه و مستند به مواد ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی تعزیرات و همچنین ماده ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نام برده تحت تعقیب قضایی قرار گیرد.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شورای نگهبان محمود صادقی دادستانی تهران شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری