Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال با یک شرکت فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

طرفداری- مراسم امضای تفاهمنامه میان شرکت نوسازی عباس آباد و فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و محمدحسین حجازی،مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد، راهکارهای همکاری در موضوعات فرهنگی و برگزاری رویدادهای مردمی در قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در حاشیه این مراسم گفت:

قدمت اراضی عباس آباد در کنار بستر مناسبی که برای شهروندان فراهم کرده است و همچنین جایگاه ویژه فوتبال و فدراسیون فوتبال میان مردم، در امتداد یکدیگر به عنوان دو عامل پیش برنده می توانند پایه گذار فعالیت های فرهنگی  ورزشی بی بدیلی در سطح پایتخت باشند.خوشبختانه در زمان حضور آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال،فوتبال ما افتخارات متعددی کسب کرده و به نظر می رسد این همکاری می تواند در آینده کمک زیادی به طرفین کند.

در ادامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در مورد این تفاهمنامه گفت:

فوتبال جذابیت های خاص خودش را دارد و میلیون ها نفر در طول هفته در ورزشگاه ها و یا مقابل تلویزیون های خانگی به تماشای آن نشسته و آن را دنبال می کنند. تا به امروز دیدگاه ما کم و بیش برپایه شنیده هایی جزئی از ارضی عباس آباد استوار بود،پس از بازدید امروز می توان گفت که  با دیدن پل طبیعت،برج پرچم و فضاهای فرهنگی و تفریحی ایجاد شده و با توجه به پتانسیل بالای این مجموعه امیدوارم بتوانیم شاهد میزبانی رویدادهای فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و بین المللی و همکاری موثر با اراضی عباس آباد باشیم.

این مراسم با امضای تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال و شرکت نوسازی عباس آباد به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است پیش از این مراسم ، رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت همراه از بخش هایی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نظیر  برج پرچم جمهوری اسلامی، پل طبیعت و بوستان های مفهومی بازدید کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت‌دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

وی از تخصیص دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: در نخستین اقدام و به‌دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد اعتبار یاد شده به طرح‌های اولویت‌دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مبلغ هزار میلیارد تومان از سوی استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

وی در ارتباط با جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: از مجموع اعتباراتی که از سوی استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیران و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی می‌شود و به عنوان اولین و تنها استان کشور خواهیم بود که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند