Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، در این یادواره که با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه برگزار شد، دبیر کنگره کشوری چهار هزار و 500 شهید تدارکات و پشتیبانی گفت: تا کنون 73 یادواره استانی در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تدارکات و پشتیبانی برگزار شده است که این یادواره پنجمین مراسم در سال 97 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میرزا حسینی افزود: تا پایان امسال پنج یادواره و در شش ماهه نخست سال آینده چهار یادواره استانی دیگر برگزار می شود و نتایج و آثار معنوی، فرهنگی و عقیدتی این یادواره ها در پایان سال 98 به کنگره ملی شهدا تدارکات و پشتیبانی سپاه ارسال خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است

جانشین سپاه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان، گفت: در این کنگره باید راهبرد مقاومت و ایثار ترویج و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، امروز _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسول‌گری ایران در دمشق، با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، اظهار کرد: شهید حجازی در همه دوران خدمت در خدمت نظام، انقلاب و اسلام بود و او و یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند، امثال سیدحسن نصرالله، سیدرضی و سایر مبارزان جبهه مقاومت از جمله یاران او بوده و جان‌فشانی کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته‌اند، افزود: شهید حجازی علاوه بر مسئولیت در جبهه مقاومت حدود ۱۰ سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج مانند بسیج سازندگی است و مرد جهاد و خدمت بود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید حجازی در عرصه‌های سخت و نیمه‌سخت مقابله با جریان تجزیه‌طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه‌های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود ۱۰ سال در سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است.

وی با بیان اینکه حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق شهید حجازی و محبوبیت او است، تصریح کرد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست‌های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش‌های انسانی معنا شده‌است.

مثنوی خاطرنشان کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه «باریکه بوکمال» در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت است، تاکید دارد، منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش‌های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح‌ریزی، برنامه و عملیات در این راستا قدم برداشتند.

کد خبر 745787

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران