Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:41:19 GMT

آغاز خرید توافقی مرکبات مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۶۸۳۰

آغاز خرید توافقی مرکبات مازندران

اتحادیه ها و شبکه های تعاونی روستایی مازندران، مرکبات بویژه پرتقال «تامسون» را با هدف تنظیم عرضه و تقاضا بدون محدودیت به صورت قیمت توافقی خریداری می کنند. قیمت های توافقی بیشتر از قیمت عرف و بازار است

«محمد رضا کریمی»، مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان این نکته که مرکبات به لحاظ کیفیت و نوع رقم به صورت توافقی قیمت گذاری و خریداری می شود، افزود: قیمت های توافقی با هدف حمایت از تولید کنندگان بیشتر از قیمت عرف و بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه این روزها به دلیل عرضه زیاد انواع مرکبات تحرکات دلالان و واسطه ها زیاد شده، توضیح داد: به طور یقین خرید توافقی گام مهمی برای تنظیم بازار مرکبات مازندران، افزایش تدریجی بهای پرتقال و قیمت منصفانه فروش پرتقال خواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه در مرحله اول خرید توافقی مرکبات 50میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای تامین نقدینگی اتحادیه ها و شبکه های تعاون روستایی در نظر گرفته شده، بیان داشت: بخشی از مرکبات پس از خریداری به صورت تازه خوری وارد بازار کشور می شود و بخشی دیگر نیز با ذخیره در انبارهای فنی موجود استان، با هدف تنظیم بازار در شب عید سال آینده عرضه خواهد شد.

کریمی با اشاره به وجود بیش از 13 اتحادیه استانی و 182 شرکت تعاونی روستایی در مازندران گفت: امکانات و تجهیزات زیرساختی این شبکه از جمله فروشگاه های بزرگ و انبارهای فنی ظرفیت عظیمی است که با حمایت دولت مهیا شد.

وی با بیان این نکته که با رویکرد دولت امسال خرید مرکبات برای ذخیره و عرضه آن در شب عید ممنوع شده، گفت: این فرصتی برای تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و نساجی

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750594

دیگر خبرها

  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟