Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@12:53:00 GMT

حسین تبریزی با «گذر لوطی هاشم» به شهرزاد می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۶۹۵۲

به گزارش ایلنا، نمایشنامه «گذر لوطی هاشم» را ابولفضل حاجی‌علی‌خانی نوشته و میثم آهنگری تهیه‌کننده این پروژه است.

حسین تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون است که فیلم‌های سینمایی (افسونگر)- «مسئله مهین مشکل ملیحه» و... را کارگردانی کرده است. همچنین فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج‌ آقا» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد‌رضا محمدی به‌زودی از این گروه اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گذر لوطی هاشم» اولین تجربه کارگردانی تئاتر حسین تبریزی است.  

«گذر لوطی هاشم» روایت عاشقانه‌ای از داستان عشق لیلاست که در اوائل دوره پهلوی اول می‌گذرد. او ۱۰ سال چشم انتظار پسرعمویش نادر است که تحصیلاتش را در فرنگ به پایان رسانده. با برگشتن نادر به ایران فرخ،‌ لوطی اول پایتخت که در غیاب نادر چندین نوبه از لیلا خواستگاری کرده بود،‌ باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: صدرالدین حجازی، نویسنده: ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی، کارگردان: حسین تبریزی، تهیه‌کننده: میثم آهنگری، دستیار۱ کارگردان و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه: مریم نراقی، طراح گرافیک، عکاس و ساخت تیزر، طراح نور: رضا خضرایی، مدیر تولید: علی کریمی _فرهاد تبریزی، مدیر تدارکات: فرهاد هواخواه، منشی صحنه: میلاد کریمی، طراح صحنه: شهرام قدیری، مدیر صحنه و دکوراتور: یزدان شیری، طراح گریم و لباس: سهیلا جوادی.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی بوکسور تبریزی تیم‌ملی در رقابت‌های بوکس جاده ابریشم صاحب نشان نقره شد.

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو برگزار شد، تیم ملی ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور داشت که با کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش ایسنا، در جریان مبارزات امروز، در وزن ۵۱ کیلوگرم مهدی پرویزی بوکسور تبریزی تیم‌ملی، که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و به مدال نقره بسنده کرد.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار با رهبر انقلاب
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»