Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم امضای تفاهمنامه میان شرکت نوسازی عباس آباد و فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مراسم امضای تفاهمنامه میان شرکت نوسازی عباس آباد و فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این مراسم که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد، راهکار‌های همکاری در موضوعات فرهنگی و برگزاری رویداد‌های مردمی در قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در حاشیه این مراسم گفت: قدمت اراضی عباس آباد در کنار بستر مناسبی که برای شهروندان فراهم کرده است و همچنین جایگاه ویژه فوتبال و فدراسیون فوتبال میان مردم، در امتداد یکدیگر به عنوان دو عامل پیش برنده می‌توانند پایه گذار فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بی‌بدیلی در سطح پایتخت باشند. خوشبختانه در زمان حضور آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فوتبال ما افتخارات متعددی کسب کرده و به نظر می‌رسد این همکاری می‌تواند در آینده کمک زیادی به طرفین کند.

در ادامه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد این تفاهمنامه گفت: فوتبال جذابیت‌های خاص خودش را دارد و میلیون‌ها نفر در طول هفته در ورزشگاه‌ها و یا مقابل تلویزیون‌های خانگی به تماشای آن نشسته و آن را دنبال می‌کنند. تا امروز دیدگاه ما کم و بیش برپایه شنیده‌هایی جزئی از ارضی عباس آباد استوار بود، پس از بازدید امروز می‌توان گفت که با دیدن پل طبیعت، برج پرچم و فضا‌های فرهنگی و تفریحی ایجاد شده و با توجه به پتانسیل بالای این مجموعه امیدوارم بتوانیم شاهد میزبانی رویداد‌های فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و بین المللی و همکاری موثر با اراضی عباس آباد باشیم.

این مراسم با امضای تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال و شرکت نوسازی عباس آباد به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است پیش از این مراسم، رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت همراه از بخش‌هایی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نظیر برج پرچم جمهوری اسلامی، پل طبیعت و بوستان‌های مفهومی بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عباس آباد مهدی تاج محمدحسین حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو