Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اینکه صنعت نفت آبادان این فصل چند صد میلیون تومان خرج برخی بازیکنان بی کیفیت کرد چیزی نیست که بخواهم به آن بپردازم، حتی جایگاه تحقیر آمیز این روزهای طلایی پوشان، موضوع این یادداشت نیست.

حرف، حرف مردم است و حقوق شهروندی، حرف، حرف تماشاگرانی است که نود دقیقه چشم به چمنی می دوزند تا بازی تیم محبوبشان را ببینند، که قلب هایشان به درد می آید وقتی نتیجه ای از هواداری شان نمی بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه صنعت نفت آبادان در مسیر قهرمانی جام حذفی با یکی از سه گانه های پیش رو دیدار دارد. صنعت نفت در تقابل با سایپا تمام نگاهش رو به پای بازیکنانی دوخته است که می‌خواهند شانس خودشان را از میانبر جام حذفی برای رسیدن به آسیا امتحان کنند.

روز جمعه قطعا طلایی پوشان نیاز به حمایت همه جانبه ی هوادارانشان دارند. گاهی اوقات لازم است بر حمایت از مردم و در راستای به دست آوردن دل تماشاگران چشمانمان را روی برخی چیزها ببندیم.

به نظر می‌رسد باشگاه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت می تواند، با رایگان اعلام کردن بازی روز  جمعه علاوه بر ارج نهادن به شخصیت هواداران، به کسب نتیجه مطلوب نزدیکتر شود.

می دانیم که باشگاه چند صباحی است گرایش اقتصادی و سود آوری را در خود بازیابی کرده است، اما این را بدانیم در صورتیکه صنعت نفت قهرمان جام حذفی شد، چندین برابر مبلغ هزینه شده به باشگاه تزریق می شود.

بهتر است باشگاه صنعت نفت در راستای پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی خود در راستای همراهی با هواداران بازی روز جمعه را رایگان اعلام کند.

منتظر تصمیم مدیران این تیم می مانیم.

 

 

 

خبرنگار: محسن سیف

عکاس: علیرضا هنرجویان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی صنعت نفت آبادان سایپا کرج منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری