Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه اینترنتی عربی 21 ؛ یکی از ستاره های سینمای هالیوود برای ساختن فیلمی از داستان قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی ، به ترکیه سفر کرد.
« شون پن» بازیگر و کارگردان آمریکایی برای ساخت فیلمی درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی به ترکیه سفر کرده و با شماری از مسئولان ترکیه ای دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پایگاه اینترنتی به نقل از روزنامه صباح ترکیه نوشت: شون پن امروز چهارشنبه با خدیجه چنگیز نامزد خاشقجی نیز دیدار خواهد کرد. قرار است فیلم مستندی که شون پن می سازد شامل همه صحنه هایی باشد که در قتل خاشقجی روی داده است.
مسئولان ترکیه ای موافقت کرده اند در مصاحبه های شون پن شرکت کنند. وی بین آنکارا و استانبول در تردد خواهد بود و اعلام کرده است با مقامات ترکیه ای همکاری خواهد کرد تا مسئله قتل خاشقجی را در جهان افشا کند.
وی در نظر دارد تصاویری را ضبط کند تا از داستان قتل خاشقجی فیلمی مستند و شاید سینمائی بسازد.
رژیم سعودی به سبب قتل خاشقجی روزنامه نگار و عدم ارائه روایتی صادقانه از این مسئله و معرفی همه عاملان قتل وی تحت فشار فزاینده ای است.
آنچه موجب خشم جامعه جهانی شده، این است که قتل خاشقجی نقض آشکار ماده 55 معاهده روابط کنسولی وین است. براساس این ماده؛ استفاده از ساختمان های کنسولگری در اموری که با وظایف کنسولی تعارض دارد جایز نیست.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سينما هاليوود خاشقجي رژيم سعودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

دیگر خبرها

  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم