Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:00:53 GMT

بازگشت دفاع کناری های پرسپولیس برای سپاهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۷۲۵۸

برانکو می‌تواند در بازی با سپاهان سیامک نعمتی و شایان مصلح را در پست دفاع راست و چپ قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در بازی دربی و سپس دیدار فینال، حسین ماهینی و محمد انصاری دفاع کناری های خود را از دست دادند. این اتفاق در حالی رقم خورد که پرسپولیس برای پست دفاع چپ شایان مصلح را داشت اما در دفاع راست هیچ جانشین متخصص و باتجربه ای در لیست قرمزها دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما اتفاق بدتر در پیش بود؛ شایان مصلح در جدال حساس مقابل تراکتور مصدوم شد تا مصائب برانکو برای ادامه بازی ها به حداکثر برسد. جانشین ماهینی یعنی نعمتی هم دجار آسیب دیدگی شد و هر دو بازی با ماشین سازی و ذوب آهن را از دست دادند.

 

در شرایطی که آن ها در ترکیب پرسپولیس نبودند، شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به شکست سبزپوشان تبریز و اصفهان شدند و حالا حساس ترین بازی فصل را در حضور نعمتی و مصلح برگزار خواهند کرد.

 

این دو همچنان زیر نظر مارکو و کادر پزشکی تمرینات خود را پشت سر می گذارند اما بعید است تا روز یکشنبه مهیای بازی نشوند. با بازگشت مصلح و نعمتی، سرخ ها با قوای بیشتری به مصاف سپاهان می روند و مهره هایی نظیر همتی و ربیع خواه روی نیمکت خواهند نشست.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

سیامک نعمتی پرسپولیس تهران شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس تهران شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)