Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسن کمری سخنگوی شورای شهر آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان باید هر ماه حدودا 9 میلیارد تومان بابت حقوق و بیمه دو هزار نفر پرسنل پرداخت کند که با توجه به درآمد موجود، شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

او با بیان اینکه امروز یک حقوق پایه پرسنل شهرداری پرداخت شد، گفت: بی شک این میزان حقوق واریزی پاسخگوی نیاز کارکنان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمری کاهش سهم آبادان از عوارض آلایندگی پالایشگاه، پرداخت نشدن عوارض فاز دو پالایشگاه، خالی شدن حساب شهرداری در زمان پرداخت حقوق از سوی طلبکارانی مانند بازنشستگان سال های گذشته و نبود درآمد مشخص برای این ارگان را از علل پرداخت نشدن حقوق کارکنان برشمرد.

این عضو شورای اسلامی شهر آبادان همچنین اولویت بندی کارکنان از قشر آسیب پذیر تا مدیریت را راهکار فعلی شهرداری برای پرداخت حقوق ها خواند و خاطر نشان کرد: در نشست های مختلف با منطقه آزاد اروند، استاندار خوزستان و آقای بانک رئیس شورای مناطق آزاد خواستار همکاری برای رفع این مشکل شدیم.

کمری از نمایندگان خواست با تذکر به وزیر نفت، طلب 30 میلیارد تومانی شهرداری را از مسئولان فاز دو پالایشگاه آبادان وصول کنند چرا که از این پروژه تنها دو میلیارد تومان پرداخت شده و این موضوع مشکلات زیادی را برای امور جاری شهرداری ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

عکاس: محمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند شهرداری آبادان آبادان و خرمشهر فاز دو پالایشگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور