Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@16:08:19 GMT

غلام‌پور به‌دنبال صید مدال از آب‌های چین

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۷۷۲۷

غلام‌پور به‌دنبال صید مدال از آب‌های چین

سینا غلام‌پور شناگر خراسان رضوی جهت حضور در مسابقات جهانی فردا عازم چین می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، سینا غلامپور ملی‌پوش خراسانی شنا، ۱۵ آذرماه برای حضور در مسابقات جهانی مسافت کوتاه چین همراه با امیر عباس امراللهی راهی این کشور  می‌شود.

او ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در ماده‌های ۵۰ متر و ۱۰۰ متر کرال سینه سرعتی شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام‌پور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان مجوز ورود به‌این مسابقات را کسب کرده است.

سینا غلام‌پور در این خصوص گفت: در ماده‌هایی که من به‌آب می‌زنم شرکت‌کنندگان زیادی حضور دارند به‌همین دلیل رقابت و حساسیت در این ماده‌ها بیشتر است.

این ملی‌پوش خراسانی شنا درباره وضعیت تمرینی خود افزود: با تصمیم کمیته فنی شنا و خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا، من در شهر خودم نیشابور و زیر نظر مربی‌ام میثم سعادتی با برنامه‌ای که در اختیارم گذاشته شده است تمرین می‌کنم، خوشبختانه استخر ۲۵ متر در نیشابور وجود دارد اما استخرهای آزادی و شیرودی هر دو ۵۰ متر هستند.

وی ادامه داد: من تاکنون در ۳ مسابقه آسیایی شرکت کرده‌ام و این برای نخستین‌بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم، مسابقات جهانی برای شناگران در سراسر دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است، همه شناگران خود را آماده می‌کنند تا بهترین عملکردشان را در این رقابت‌ها به‌نمایش بگذارند، به‌جرات می‌گویم بعد از المپیک مسابقات جهانی از بالاترین سطح برخوردار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینا غلامپور شناگر خراسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی