Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@00:20:33 GMT

تجلیل از 14 مادر نمونه آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۷۷۵۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم که امروز در تالار معلم تبریز برگزار شد  14 مادر نمونه این استان معرفی و تجلیل شدند.
نماینده ولی فقیه در آذربابجان شرقی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه مادر در دین اسلام گفت : ائمه معصومین تکریم پدر و مادر را همیشه مورد تاکید قرارداده و رفتار حسنه با آنها را موجب آمرزش گناهان عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از نگاه وحیانی اسلام، همچنانکه فرزندان بر والدین حقوقی دارند، پدر و مادر نیز حقوقی بر گردن فرزندانشان دارند گفت : نیکی و احسان ، قدرشناسی ، نگاه مهرآمیز ، بدست آوردن رضایت پدر و مادر از جمله وظایف اولاد به والدینشان به حساب می آید.
حجت السلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه فرزندان پاک و شایسته و سعادتمند پیوسته از مادر خود قدردانی می کنند ادامه داد : یکی از مصادیق قدرشناسی در مورد مادر این است که انسان نسبت به او درشتی نکند و همواره در جلب رضایت او تلاش کند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد : از دیدگاه فرهنگ آسمانی اسلام همچنان که فرزندان در حال حیات مادر خود، حقوق وی را رعایت می کنند، باید پس از مرگ وی نیز او را فراموش نکرده، با اعمال شایسته در تکریم او بکوشند.
استاندار آذربایجان شرقی هم تصریح کرد : در کشور دچار گسستگی نسلی شده‌ایم و دشمنان کانون خانواده را هدف گرفته‌اند تا به نابودی برسانند.
دکتر محمدرضا پورمحمدی با بیان اینکه خدمت تمام مادران به ویژه مادران شهدا سر تعظیم فرود می‌آورد، یادآور شد: اگر ما امروز در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم، نتیجه ایثارگری فرزندان این مادران است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجلیل مادران نمونه آذربایجان شرقی نکوداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌ به کجا رسید؟
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست