Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه تلویزیونی «ثریا» با موضوع «جنبش دانشجویی از آرمانگرایی تا پاسخگویی» امشب از ساعت ۲۳ در شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه تلویزیونی «ثریا» با موضوع «جنبش دانشجویی از آرمانگرایی تا پاسخگویی» امشب از ساعت 23 در شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه علی دهقان، دبیر دفتر تحکیم وحدت، پیام مرادی، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، محمدحسین صبوری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی، محمدامین مهدی پور، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و میلاد چاردولی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به بیان نظرات خود درباره کارنامه عملکرد جنبش دانشجویی می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنبش دانشجویی نمایندگان جنبش دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک شبکه‌های سیما برای برنامه‌های نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ­­آقای سید محمد رضا خوش رو مدیر شبکه نسیم و دبیر کارگروه برنامه‌های نوروزی سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: برنامه‌های سال تحویل تقریبا در همه شبکه‌های سیما که تولیدی هستند (غیر آرشیوی ها) طراحی شده و بخشی از ان‌ها روی آنتن رفته، دو شبکه الان برنامه هایشان در حال پخش است، ­ویژه سال تحویل شبکه یک، یک ویژه برنامه مفصل خواهد داشت، شبکه دو، برنامه «شب عیدی» را خواهد داشت، شبکه سه­­برنامه آن آغاز شده ولی در شب سال تحویل برنامه آن ویژه‌تر خواهد بود، شبکه نسیم برنامه ویژه‌ای خواهد داشت از افطار تا سحرو همین طور سایر شبکه‌ها این ویژه برنامه را خواهند داشت. ­
آقای خوشرو ادامه داد: بر حسب مطالعات صورت گرفته از مطالبه مخاطبان، ذائقه مخاطب به این گونه است که دوست دارند برنامه‌هایی که به صورت مهمانی برگزار می‌شود، ببینند، مهمانانی از چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و... حضور پیدا می‌کنند که تلاش شده از بین نخبگان، فرهیختگان و دانشمندان، اساتید و شعرا و خوانندگان­­در این گونه برنامه‌ها دعوت شوند. ­­
وی در باره مجریان این برنامه‌ها هم گفت: حداقل در سه شبکه برنامه‌ها شروع شده و مجریانی که قبلا اسامی آنها اعلام شده حضور دارند و برنامه ها­ را اجرا می‌کنند، ­ البته در شبکه تهران تغییر مجری را داشتیم ولی سایر شبکه‌ها با همان مجریانی که قبلا اعلام شده برنامه‌ها را اجرا می‌کنند. ­
خوشرو در خصوص­ برنامه «مهمانی» شبکه نسیم گفت:مراحل پیش تولید­این برنامه قدری با تاخیر پیش رفت، امیدواریم که قسمت‌های اولیه این مجموعه برنامه ۳۰ قسمتی به ایام نوروز برسد، چون گروهی شبانه روز برای این امر تلاش می‌کنند.
وی در خصوص توزیع برنامه‌ها در شبکه‌های سیما هم گفت: متناسب با ماموریت شبکه‌ها این توزیع صورت گرفته و برنامه‌های مختلفی در این سال جدید مشاهده می‌کنیم که تنوع برنامه‌ها خیلی گسترده است به همین علت متناسب با ماموریت شبکه ها­ و تنوع ماموریتی که دارند توزیع صورت گرفته و برنامه را عمدتا خود شبکه‌ها طراحی کردند و یک آرایش رسانه‌ای هماهنگی هم متناسب با تحول سازمان امسال صورت گرفته که برنامه‌ها در کدام شبکه‌ها و با چه رویکردی طراحی شوند و به تولید برسند. ­
وی ادامه داد: فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها به هیچ وجه هم پوشانی ندارند به طور مثال همزمان شبکه‌ها به پخش فیلم و سریال نمی‌پردازند، ولی در برخی از هم پوشانی‌های دیگر­ برنامه‌های نوروزی مثل مهمانان سال تحویل هر ساله این مشکل را داریم (مهمانان تکراری) ولی امسال­ تلاش شده که در ستاد معاونت سیما این هماهنگی بیشتر صورت گیرد و میزان تکرار را به حد اقل برسانیم.
مدیر شبکه نسیم گفت: به قدری میزان تولیدات ویژه ایام نوروز صورت گرفته که ما بازپخش خیلی کم داریم و عمدتا شبکه‌ها برنامه‌های اختصاصی جدید تولید کرده اند. وی ادامه داد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برای ما یک فرصت ارزشمند بود و برخی از برنامه‌های شاخص و فاخر ما مثل محفل در ایام ماه مبارک رمضان شروع شدند، در ایام نوروز هم با یک طراوت بهتری در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند و این دو رویداد به هم کمک کردند که یک نشاط اجتماعی را در کنار یک نشاط معنوی امسال داشته باشیم.
آقای خوشرو در خصوص شکل برنامه‌ها بعد از پایان شب‌های قدر گفت: تدارک برنامه‌های نوروزی به این شکل است که برخی از سریال‌ها مثل «زیرخاکی» ­ در ایام شب قدر­ اتمام آن برنامه‌ها را خواهیم داشت که در ادامه سریال «نون خ» را خواهیم داشت که جایگزین آن می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده مثل «ایران دوست داشتنی» که در ایام نوروز در شبکه یک سیما­ با عنوان «نوروز دوست داشتنی» در ادامه به اسم «ایران دوست داشتنی» ادامه دارد، برنامه‌هایی که­ متناسب با ماه مبارک رمضان­ بوده مثل برنامه «هلال» ­ و یا برنامه «شصتادیا» و برنامه «پاورقی» و «پانتو لیگ» ­ آنها هم ادامه خواهند یافت و برای عید فطر هم ویژه برنامه داریم یعنی همین برنامه‌ها به صورت ویژه برنامه هستند و تک و توک برنامه جدید برای عید فطر خواهیم داشت.
آقای خوشرو­ در خصوص مستند‌های ایرانی و خارجی هم گفت: ترکیب قابل توجهی از مستند‌ها را دوستان ما در شبکه مستند آماده کردند و در شبکه‌های دیگرسیما هم مستند‌های متنوعی را­­در کنداکتور خود قرار دادند.
وی در پایان در خصوص برنامه‌های شبکه نسیم در سال ۱۴۰۳ گفت: شبکه نسیم با ماموریت سرگرمی و ایجاد نشاط در جامعه همواره در حال طراحی برنامه‌های سرگرمی ساز هست و در سال جدید هم برنامه‌های جدیدی­شبیه «مهمانی» به صورت ویژه خواهیم داشت، برنامه‌های معمول مثل «بگوبخند» و «­خوش نمک» ­ که با یک فصل جدید خوش نمک که با تغییر مجری هم­همراه خواهد بود، ادامه می‌دهیم، ­ «کودک شو» را ادامه خواهیم دادکه ویژه برنامه نوروزی خواهد داشت و چند برنامه جدید هم طراحی شده که در عید فطر آنها را خواهیم داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



­­­

دیگر خبرها

  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • آواز خوانی قدرت الله ایزدی در برنامه زنده تلویزیونی (فیلم)
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • تدارک شبکه‌های سیما برای برنامه‌های نوروز
  • ببینید | مهمان ویژه برنامه سال تحویل دکور رو روی آنتن زنده پایین آورد!
  • فیلم خرابکاری مهمان ویژه شبکه سه در آنتن زنده + فیلم
  • پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون+ جزئیات
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی
  • مریم مومن در جمع مجریان تحویل سال شبکه تهران
  • «واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت