Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس جمهور با بیان اینکه استان سمنان و سرخه، مهد انقلاب بوده و امروز هم انقلابی است، تصریح کرد: وعده دولت و وزارت نیرو به مردم سرخه، آب شرب سالم و پایدار در تابستان 99 است.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جمع مردم در حسینیه شهدای سرخه، توسعه زیرساختهای گردشگری استان سمنان و سرخه را ضروری خواند و اظهار داشت: سرزمین پر برکت سرخه پرورشگاه انسانهای عالم، عارف و مجاهد همچون آیت الله فیض و حجت الاسلام و المسلمین نطنزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور خاطرنشان کرد: هر چند همه استان‌ها و همه ایران انقلابی بوده‌اند، اما این واقعیت است که انقلاب در ایران از این سرزمین شروع شد. مردم سرخه در این دیدار معروف به ایمان بودند و یکپارچه پای انقلاب بوده‌اند و امروز هم هستند.

روحانی با بیان اینکه در برابر مهر و محبت مردم و جوانان ولایتمدار زادگاهم، خاضع هستم، افزود: در این منطقه افراد انقلابی بودند که ده‌ها نوبت دستگیر شده و به زندان Prison رفتند، اما ایستادگی کردند و برای پیروزی انقلاب مقاومت کردند.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم سرخه گفت: مردم سرخه در این دیار معروف به مردم با ایمان بودند، از ابتدا یکپارچه و در محله‌های مختلف برای برگزاری آیین‌های مذهبی و سنتی با یکدیگر همراه بودند.

رییس جمهور با اشاره به محل برگزاری سخنرانی یک حسینیه قدیمی در این شهر است، گفت: ایام عزاداری عاشورا در همین تکیه برگزار می‌شد و همه از محله‌های مختلف در اینجا جمع می شدند و نخل روز عاشورای تکیه سرخه، نشان عشق مردم به خاندان رسالت بود. این دیار سرزمین عشق به ائمه بوده و عالمان بزرگی داشته و امروز هم طلاب، دانشجویان و مدیران فاضل و سختکوشی در این سرزمین پرورش یافته اند.

روحانی که سخنانش با تشویق پی درپی مردم حاضر در محل سخنرانی همراه بود، گفت که هر لحظه به وطن و دیارم عشق ورزیده ام و در برابر لطف و محبت شما کلمه‌ای ندارم و با لهجه سرخه‌ای گفت که "خیلی دوست‌تان دارم". "من همیشه به سرزمین و وطن و زادگاهم عشق می‌ورزم. اگر صدها روز در محله‌های مختلف سرخه قدم بزنم، نمی‌توانم خاطرات دوران کودکی را بیان کنم".

وی در ادامه با بیان اینکه دیار کویر، دیار تشنه است و مردم حداقل یک آب آشامیدنی سالم و پایدار از مسئولان می‌خواهند، با اشاره به حضور اردکانیان وزیر نیرو در این سخنرانی، گفت: وعده آقای اردکانیان به مردم سرخه این است که تابستان 99، ان‌شاء‌الله آب سالم و پایدار به سرخه خواهد آمد و این آب پایدار برای 30 سال آینده سرخه را تضمین می کند.

رییس جمهور همچنین یادآور شد: آقای مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به شما قول خواهند داد که یک مرکز و مجتمع فرهنگی تا پایان دولت دوازدهم در سرخه افتتاح کنند.

روحانی در پاسخ به درخواست مردم سرخه برای تأسیس دانشگاه در این شهر، گفت: ان شاء الله برای نیازهای دیگر مردم فکری خواهیم کرد و حتماً اقدام می‌کنیم.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود، با اشاره به اماکن تاریخی شهر سرخه از جمله مسجد 40 ستون، آب انبار تاریخی و قدیمی سرخه، یخچال طبیعی و دیگر اماکن تاریخی سرخه گفت: آثار گذشته باید به عنوان یادگار احیاء شود. این منطقه از نظر گردشگری استعدادهای خوبی دارد .

روحانی در ادامه به زبان سرخه‌ای اشاره کرد و گفت: زبان زیبای محلی سرخه از افتخارات ماست. در دوران جنگ همواره بی‌سیم‌چی‌ها از این زبان استفاده می‌کردند و در این اواخر در مذاکرات هسته‌ای نیز ما از این زبان استفاده کردیم. از زبان سرخه‌ای زیباتر اخلاق، ایمان، محبت و فداکاری مردم سرخه است.

رییس جمهور در پایان تأکید کرد: افتخار می‌کنم که در این دیار به دنیا آمدم و در کودکی اینجا بزرگ شدم.

در دیدار رییس جمهور با مردم سرخه تعدادی از همکلاسی‌های دوران کودکی رییس جمهور در جمع مردم حضور داشتند که یک به یک به ییس جمهور معرفی و رییس جمهور با آنها دیدار و خاطرات گذشته را زنده کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ... راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر این آتش افروز را می شناسید؟ / او در تهران مردم را به آتش می کشد !+فیلم شوخی مرگبار انفجار وحشتناک هواپیما در وسط شهر + فیلم عروس و داماد نمی دانستند کنار تمساح ها عکس می اندازند؟! + عکس قتل زن باردار با انگیزه ای احمقانه! + عکس فیلم اعتراض کارگران بیمارستان امام خمینی کرج که یک سال حقوق نگرفته اند + تصاویر این دزد در 5 ثانیه در خودروها را باز می کند +فیلم لحظه شگرد سرقت

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison دولت وزارت نیرو آب تابستان مردم عکس ایران دختر پسر جوان تصادف فیلم راننده تجاوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم نمود.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر مهم به بانک‌ها 
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور