Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی، تربیتی جامعه‌الزهرا(س) گفت: این موسسه آموزشی، با شعار ارتباط حوزه و دانشگاه  فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها را با مدرک کارشناسی و بالاتر از ۷۱ رشته تحصیلی در دانشگاه در سطح ۳ پذیرش می‌کند. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر شهیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع «آغاز پذیرش و ثبت‌نام آزمون ورودی سال 99-98» در سالن جلسات جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های بی‌نظیر جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در جامعه الزهرا(س) سطح دو تحصیلی به‌صورت گرایشی برگزار می‌شود که می‌توان گفت در نظام دانشگاهی و در مراکز حوزوی بسیار نادر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پذیرش دانشجویان 71 رشته دانشگاهی در سطح 3 خبر داد و افزود:این موسسه آموزشی، با شعار ارتباط حوزه و دانشگاه  فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها را با مدرک کارشناسی و بالاتر در 71 رشته تحصیلی در دانشگاه در سطح 3 پذیرش می‌کند.

معاون آموزشی، تربیتی جامعه‌الزهرا(س) رسالت جامعه الزهرا(س) را تربیت دانش‌پژوهان علوم دینی دانست و ادامه داد: جامعه الزهرا (س) مباحث آموزشی و پژوهشی را به‌صورت آموزش‌های پژوهش محور و مباحث کاربردی ارائه می‌دهد تا توانایی فارغ‌التحصیلان در عرصه‌های مختلف علمی پژوهشی ارتقاءیافته و بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

وی  توجه به کیفی سازی نظام آموزشی را اولویت مهم جامعه الزهرا(س) عنوان کرد و گفت: در جهت کیفی سازی آموزش‌ها در سطح چهار تحصیلی، بانوان طلبه در 6 رشته تحصیلی شامل تفسیر و علوم قرآن با دو گرایش، تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی، حکمت متعالیه، تاریخ اسلام، فقه و خانواده و فقه و اصول پذیرش می‌شوند. 

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به همت بسیج طلاب خراسان رضوی برپا می‌شود50 هزار نفر از طلاب جامعة‌المصطفی به کشورهای خود بازگشتند"قناعت" تنها چاره طلاب حوزه‌های علمیه قزوین؛ درآمد و مخارج زندگی همخوانی ندارد

شهیدی امکانات جامعه الزهرا(س) را در بالاترین کیفیت در بین مراکز علمی حوزوی معرفی و خاطرنشان کرد: در این مؤسسه علمی حوزوی امکانات مختلف ازجمله کتابخانه تخصصی، امکانات خوابگاهی و رفاهی برای طلاب در نظر گرفته‌شده است، همچنین برنامه‌های آموزشی و قوانین آموزشی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

وی طرح سنجش علمی را از ابداعات این مرکز علمی خواند و بیان کرد: طلاب مستعدی که خود را بی‌نیاز از شرکت در کلاس بعضی از دروس تحصیلی می‌دانند، می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابطی که وجود دارد، در این طرح شرکت کرده و در صورت موفقیت، از حضور در کلاس آن درس معاف شوند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) ادامه داد: مدرسه علمیه کوثر ویژه طلاب بااستعدادهای برتر تأسیس‌شده و دارای دوره آموزشی مدیریت زمان  است که دوره آموزشی طلاب را کاهش می‌دهد، بدون اینکه خللی در محتوا و انتقال مفاهیم صورت بگیرد.

 انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،دکتر حجت الله روستا گفت: از مجموع یازده هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.
او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.
رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س)، تعداد عمل جراحی قلب باز انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.
به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.
او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم