Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@23:58:39 GMT

آخرین نرخ سکه، طلا ارز ۱۴ آذر ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۸۲۳۴

آخرین نرخ سکه، طلا ارز ۱۴ آذر ۹۷

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که قیمت سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته ۳۶ هزار تومان افزایش داشته است و باقی مسکوکات با ثبات قیمت مواجه شده اند.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۳ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.   دلار هم با افزایش ۱۰۰ تومانی به قیمت ۱۱۵۰۰ تومان رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آخرین نرخ سکه ارز سکه ارز طلا آخرین قیمت سکه آخرین قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد

به گزارش صدای ایران،‌ قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه در تمام قطعات و وزن‌ها روند افزایشی داشت. مسیر صعودی بازار طلا در حالی رخ داد که قیمت دلار با افزایش محدود ۳۰۰ تومانی همراه بود.

علاوه بر آن روز دوشنبه و بعد از بسته شدن بازارهای داخلی انس جهانی طلا افزایش ۲۰ دلاری داشت و وارد محدوده ۲۳۷۶ دلاری شد. معامله‌گران معتقدند بازار طلا در واکنش به تحرکات انس جهانی در روند صعودی قرار گرفت.

رشد تقاضا حباب سکه را افزایش داد
در چهارمین روز معاملاتی هفته حباب قطعات سکه نیز به تناسب قیمت رشد کرد و این موضوع حکایت از افزایش روند تقاضا در بازار دارد. به اعتقاد فعالان بازار طلا روند تقاضا میان فعالان صنفی افزایش داشته و همین موضوع رشد حباب سکه را به همراه داشته است.


کارشناسان اقتصادی نیز تحرکات بازار سکه و طلای داخلی را متاثر از انس جهانی می‌دانند. آنها سقف قیمت سکه امامی را منطقه ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و کف آن را محدوده ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان می‌کنند.

سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
سکه امامی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۹۴ هزار تومانی معامله شد و رشد ۵۹۲ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه داشت. سکه‌ بهار با افزایش ۷۲۰ هزار تومانی بیشترین مقدار رشد قیمت را در میان قطعات سکه داشت و به کانال بالاتر صعود کرد. این قطعه با رقم ۴۱ میلیون و ۲۵ هزار تومانی معامله شد.


گفتنی است در چهارمین روز معاملاتی هفته، قیمت نیم‌ سکه افزایش ۲۰۰ هزار تومانی داشت و در کف کانال ۲۶ میلیونی قرار گرفت. قیمت ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۱۶ میلیونی قرار گرفت. سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به کانال هفت میلیونی صعود کرد و روی رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب سکه به تناسب قیمت رشد کرد
قیمت طلا روز سه‌شنبه افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۱ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۶ میلیون ۲۵۸ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۴ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۵۷ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز رقم سه میلیون و ۷۰۷ هزار تومان شد.

حباب سکه روز سه‌شنبه در تمام قطعات به تناسب قیمت افزایش داشت. حباب سکه امامی ۵۰۱ هزارتومان، سکه بهار ۶۲۳ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۵۷ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹۷ هزار تومان افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • قیمت سکه افزایش یافت
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ فروردین ماه