Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس پلیس فتای فارس گفت: در این طرح یک ماهه عاملان توزیع دارو در فضای مجازی در استان شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ رجبلی با بیان اینکه این طرح با هدف مبارزه با تبلیغ و فروش آنلاین دارو‌های تقلبی و غیرمجاز اجرا شده است، افزود: براساس قانون فروش دارو باید تنها در داروخانه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقدامات پلیس فتا باعث پیشگیری و مبارزه موثر با این پدیده شوم شده است.
رییس پلیس فتای فارس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد: برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز درمانی، پزشکان و بیمارستان‌های معتبر مراجعه و نیاز‌های دارویی و پزشکی خود را از داروخانه‌های رسمی تهیه کنند،. وی ادامه داد : چرخه تولید و توزیع و عرضه دارو ، چرخه ای حساس است ، به همین دلیل افراد نباید به تبلیغات فریبنده در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی یا پیامک‌ها توجه نکنند تا متحمل خسارت‌های مالی و آسیب جدی به سلامت خود نشوند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اینترنتی فروش دارو پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

مهرداد شریفی با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.

او ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور