Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:35:25 GMT

امکان اداره کشور تنها با تفکر یک جناح وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۸۴۲۳

امکان اداره کشور تنها با تفکر یک جناح وجود ندارد

به گزارش ایرنا شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست فرمانداران استان تهران افزود: اگر در وهله‌ای به عنوان نمونه، جناح اصولگرا هدایت امور کشور را بر دست گرفت باید ظرفیت‌های جناح اصلاح‌طلب را در نظر داشته باشد و از داشته‌های آن استفاده کند.
وی اضافه کرد: همچنین این مشی را می‌توانیم به صورت عکس نیز صادق بدانیم و بهره گیری از ظرفیت های همه دیدگاههای سیاسی در اداره کشور یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست استانداری تهران همچنین امید مردم را پشتوانه بزرگی برای نظام و انقلاب خواند و گفت: مسئولان باید طوری عمل کنند که روز به روز بر امید مردم افزوده شود و انگیزه را در میان آنان تقویت کنیم.
وی افزود: اگر با این روند رو به جلو حرکت کنیم نه دغدغه ای از جانب تحریم‌ها خواهیم داشت و نه دیگر خطری می‌تواند کشور را تهدید کند.
حسن‌بیگی اظهارداشت: در شرایط کنونی، کشور بیش از همیشه به امید نیاز دارد و فرمانداران و مسئولان در جلسات و دیدارهای مردمی باوجود اشراف کامل بر سختی‌ها و مشکلات کشور و نیز برنامه ریزی برای حل آنها، به گونه ای مسائل را طرح کنند تا روز به روز بر امید مردم اضافه شود.
سرپرست استانداری تهران همچنین با تاکید بر لزوم مستند سازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها درباره بزرگداشت دهه فجر انقلاب یادآور شد: در این زمینه باید برنامه های مدونی از جلسات هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر و هماهنگی‌های به عمل آمده مرتبط با برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده و مستند سازی شود تا پس از جمع بندی، گزارش‌دهی مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.
وی همچنین مسئولان استان و فرمانداران شهرستان‌ها را مکلف کرد تا با تکریم بیشتر رسانه‌ها و تقویت ارتباطات رسانه‌ای در سطح استان نسبت به انعکاس عملکرد و خدمات ارائه شده دستگاه‌ها به افکار عمومی اقدام کنند.
تهرام/3036/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان تهران استانداری تهران انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش همشهری آنلاین «خط حزب الله» هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ی نامه‌ی یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش «خط حزب‌الله»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه این نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود.

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 848962 برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است