Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:36:06 GMT

سرقت عجیب اما ساده خودروی زانتیا مقابل چشمان پیرمرد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۸۵۷۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدئویی از سرقت عجیب یک دستگاه اتومبیل در یکی از پمپ‌بنزین‌های کشور را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 1.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

کم نیستند سارقانی که با استفاده از غفلتی که گاها افراد در زمانی بسیار کوتاه مرتکب می‌شوند، نهایت سوء استفاده در این جهت را می‌برند و اقدام به سرقت مال فرد می‌کنند؛ نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است، لزوم توجه و دقت مضاعف افراد بر اموال خود و رعایت حداکثر نکات ایمنی و امنیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‎‌کنید که در آن فرد سارق از غفلت بسیار کوتاه فردی در پمپ بنزین، نهایت استفاده‌ی سوء را می‌برد و اقدام به دزدیدن خودروی وی می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / التماس کرد و لی ... راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر این آتش افروز را می شناسید؟ / او در تهران مردم را به آتش می کشد !+فیلم شوخی مرگبار اتفاقی عجیب؛ تولد نوزاد از رحم یک فرد مرده فیلم اعتراض کارگران بیمارستان امام خمینی کرج که یک سال حقوق نگرفته اند + تصاویر از ترس زنم دزد شدم! محموله گرانترین تخمه آفتاب گردان ایران توقیف شد ! «مرتضی چهار شونه» را می شناسید؟!‌/ او کرج را به هم ریخت! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت اخبار حوادث سرقت عجیب و غریب ماشین فیلم پمپ بنزین عکس ایران دختر پسر جوان تصادف فیلم راننده تجاوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر