Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قیمت هربشکه نفت را به طور متوسط 54 دلار در بودجه لحاظ کردیم و این رقم مبنای محاسبات است.
 محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره قیمت ارز در بودجه 98 گفت: انچه که برای نرخ تسعیر ارز پیش بینی شده است 14 میلیارد دلار با ارز 4200 تومانی است که­ برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده های کشاورزی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با تلاش های که در جلسات هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه داشتیم، ­فردا 15 اذر براساس قانون، لایحه بودجه ­­در 14 جلد به مجلس ارسال می شود و همچنین فردا در سازمان برنامه بودجه رونمایی می شود.
وی بیان کرد: رشد ریالی­ بودجه نسبت به سال گذشته 12 درصد است .
وی درباره حذف یارانه ثروتمندان گفت: امسال هم این موضوع در دستور کار است اما از انجایی که این موضوع­­ نیاز به اطلاعات بیشتری دارد در جهت اجرایی کردن این امر، توزیع یارانه ها را استانی کردیم و به هر استان به تعداد یارانه بگیرها پرداخت می کنیم و باقی هم صرف طرح های عمرانی انها می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در همه بخش ها تلاش کردیم واقع بینانه ببینیم و در هزینه ها تعدادی از ردیف ها را حذف کردیم تا براساس واقعیت ها بودجه را تنظیم کردیم تا از این سال سخت، به اسانی عبور کنیم .
وی درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان دولت گفت: دوستان مجلس می گویند که این افزایش قیمتی بصورت پلکانی باشد یعنی حقوق کمتر، بیشترین افزایش وحقوق بیشتر کمترین افزایش را داشته باشد، این افزایش تا سقف 20 درصد است اما دربرخی از گروههای شغلی افزایش حقوق بیش از 20 درصد است .
منبع: خبرگزاری صداو سیما برچسب ها: محمد باقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، نوبخت

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین امسال ۸۴ میلیون لیتر بنزین در استان فارس تامین وتوزیع شده است.
طاهری افزود: در این مدت در فارس بطور متوسط روزانه بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی مصرف روزانه این فرآورده را در ناحیه مرکزی شیراز چهار میلیون لیتر اعلام و افزایش سفر‌های نوروزی وحجم بالای تردد‌ها را مهمترین عامل در افزایش مصرف بنزین در استان برشمرد.
طاهری با بیان این موضوع که سوخت رسانی پایدار تا پایان سفر‌های نوروزی ادامه دارد اظهارکرد: بیشترین آمار مصرف بنزین را مربوط به روز ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارلیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به ۲۹ اسفند با شش میلیون و ۸۰۰ هزارلیتر است.
وی تصریح کرد، در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه گذشته تا چهارم فروردین امسال بیش از ۶۲ میلیون لیتر نفت گاز نیز تامین وتوزیع شده است

دیگر خبرها

  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • خبر ویژه و جدید دولت درباره بنزین + اعلام جزییات
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • خبر ویژه دولت درباره بنزین
  • انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین