Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی افزود: درراستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرائی کشور، همه ساله فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه ها در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی اجرا می‌شود که این بانک با کسب 1667 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارائی و 1534 امتیاز طبق ارزیابی مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نظر مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بهترین بانک در بین بانک‌های دولتی کشور معرفی شده و از سوی مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش‌ها کارکنان و مدیران این بانک که در کسب این افتخار تأثیرگذار بوده‌اند تقدیر بعمل امده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحی تأکید کرد: انجام مطلوب فعالیت‌های مربوط به توسعه دولت الکترونیک، استفاده کامل از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات، حضور مستمر در جلسات و همکاری و پیگیری مناسب در انجام امور ارزیابی عملکرد دستگاه و رشد مناسب در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد از نقاط قوت عملکرد پست بانک ایران در این ارزیابی‌های بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاضل‌زاده رئیس مؤسسه ISC گفت: ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی افزود: امروزه دانشگاه‌ها به عنوان نهادهای ارزش آفرین اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهمترین و موثرترین ارکان در اقتصاد دانش‌ بنیان محسوب می شوند. لذا رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از مهمترین دغدغه های سیاست گذاران حوزه علم و فناوری محسوب می شود. رتبه بندی های علمی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه در مورد عملکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به مقایسه بین دانشگاه ها می پردازند. دانشگاه ها از نتایج رتبه بندی ها برای تعیین اهداف، برندسازی و تبلیغ خود به منظور جذب دانشجو، استادان و پژوهشگران برجسته استفاده می کنند. همچنین نتایج رتبه بندی دانشگاه ها، در رقابت پذیری و نیز برخورداری از منابع و تسهیلات حمایتی حائز اهمیت است.

رئیس مؤسسه ISC گفت: بر این اساس در بودجه سال ۱۴۰۳ برای ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC حمایت های ویژه در نظر گرفته شده است. همواره مؤسسه ISC همکاری و تعامل سازنده ای با شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر نهاد های سیاستگذار علم و فناوری دارد و شاخص های مورد نیاز را در بحث بهره وری دانشگاه ها در تولید علم و فناوری ارائه می کند.

فاضل زاده افزود: معیارهای جدید رتبه بندی ملی دانشگاه های کشور (ISC) در کارگروه رتبه بندی و جلسه شماره ۹۷۲ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به تصویب رسید و ملاک رتبه بندی سال ۱۴۰۳ خواهد بود. به زودی پرسشنامه های مربوط به رتبه بندی امسال در اختیار دانشگاه ها و موسسات پژوهشی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در معیارهای جدید رتبه بندی، به گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، مرجعیت علمی و فناوری کشور در سطح بین المللی و همچنین پاسخگو بودن دانشگاه ها به حل مسائل کشور توجه ویژه ای شده است، معیار های شش گانه رتبه بندی ملی ISC شامل "آموزش"، "پژوهش"، "فناوری و نوآوری"، "مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری"، "فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی"، "مدیریت و بهره‌وری" است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌ها در برابر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات و مخاطرات حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات با حضور سرلشکر باقری
  • ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات با حضور سردارباقری
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات
  • ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات باحضور سردارباقری
  • روایت دکتر کلانترمعتمدی از همراهی با دکتر مرندی | در ایران به ما می‌گفتند امریکایی! + فیلم
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند