Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:14:09 GMT

افشاگری در خصوص میهمانی شبانه ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۹۰۸۰

افشاگری در خصوص میهمانی شبانه ورزشکاران

در این سال‌ها همواره درباره دستگیری چهره‌های معروف؛ از هنری گرفته تا فوتبالی خبر‌هایی شنیده‌اید. حالا هم مجتبی حسین‌پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری زده و یکی از همین داستان‌های عجیب را تعریف کرده است. او در این باره به حادثه ۲۴ می‌گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یکسری پرونده‌های خاص مطرح می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌هایش قابل طرح نیست، چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد برمی‌گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره‌های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست‌ها بود که مردم به آن علاقه نشان می‌دادند و این هم جای بحث دارد.»

او تعریف می‌کند: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره‌های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی‌شود اشاره مستقیم کرد، چون می‌خواهیم حرمت‌ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می‌شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می‌شوند. در گزارشات اسم فردی بود که بین دستگیرشده‌ها نبود. گزارشات دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می‌دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی‌گردند و کل منزل را جست‌وجو می‌کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می‌کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده‌دار باشد، ولی این اتفاق چقدر می‌تواند شخصیت او و فعالیت حرفه‌ای‌اش را تحت تاثیر قرار دهد؟»

این برای یکی از معدود دفعات است که یکی از مقام‌های رسمی دادسرا به صورت رسمی درباره مهمانی یک فوتبالیست سخن می‌گوید. قبلاً هم سر مهمانی جنجالی در یکی از مناطق شمال تهران جنجال زیادی به وجود آمد و خیلی زود مشخص شد دو، سه چهره سرشناس فوتبال در آن حضور داشته‌اند. همان زمان هم یکی از مقامات قضایی این مهمانی و دستگیری فوتبالی‌ها را تأیید کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر افشاگری ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزرای مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، در پی وقوع تیراندازی در یک مهمانی در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات فردی مسلح و ناشناس با ورود به یک مهمانی خانوادگی حاضران در خانه را به رگبار بسته و متواری شده است.

افراد زخمی به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای پلیس هنوز موفق به بازداشت فرد ضارب نشده و علت و انگیزه این حادثه نیز هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 6096753

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد