Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سینمای ایران با اشاره به اینکه در مستند "لاتاری در بیروت" کسی از نظر مالی ما را حمایت نکرد گفت: ما صدها ایده و سوژه در تاریخ انقلاب داریم که ناگفته مانده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ده نمکی کارگردان سینمای ایران در مراسم رونمایی مستند لاتاری در بیروت گفت: در مستند "لاتاری در بیروت" کسی از نظر مالی حمایت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما صدها ایده و سوژه در تاریخ انقلاب داریم که ناگفته مانده است. آن هایی که دیروز تریبون داشتند از نجابت بچه های ما سواستفاده کردند و امروز بچه های انقلابی را متهم می کنند. انروز برخی ادعای ازادی خواهی می کنند و ما را چماق به دست می خوانند.

ده نمکی افزود: آن هایی که امروز بیشتر از همه داد میزنند و خود را روشن فکر می خوانند اختلاس گران تاریخ بودند. زمانی که خواستم فقر و فحشا را بسازم هیچ فیلم سازی حاضر به همکاری نبود. این مستند آنقدر قدرت زیادی داشت که جهانیان از آن صحبت کردند. فلذا یک مستند گاهی تاثیرش بیشتر از سینما و فیلم است.

کارگردان سینما تصریح داشت: در آینده ایران ما انباشتی از سینماها و پدیده های انقلابی خواهیم داشت. ما انقلابی ها همیشه متهم هستیم اما اینده خوبی برای ما رقم خواهد خورد. آنقدر زوایای پنهانی در تاریخ وجود دارد که باید بصورت مستتد و فیلم به مردم گفته شود.


وی با اشاره به اینکه امروز ما خشونت طلب نیستیم، افزود: باید مستندهای مختلف در دانشگاه ها پخش شود. در دهه ۷۰ عده ای از مناظره فراری بودند و بسیاری از ناگفته های تاریخ امروز باید برای مردم روشن شود که عده ای چه اتفاقاتی برای کشور رخ داده اند و امروز ادعای روشن فکری و اصلاح جامعه می کنند و خواهان ارتباط با امریکا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ده نمکی لاتاری بیروت حمایت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • شکست بزرگ‌ترین پروژه انرژی تجدیدپذیر تاریخ
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳