Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ضرورت کمک گرفتن از مردم و دادن نقش به آنها گفت: نظرسنجی ها نشان دهنده رضایت بالای مردم از امنیت است و باید از ظرفیت بی پایان مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری امروز- چهارشنبه- در همایش مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ها که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ویژگی هایی که موجب اثرگذاری افراد در مسئولیت ها می شود، دانایی آن هم به معنای حقیقی، تجربه، مهارت انجام کار، دلسوزی با تمام وجود، مسئولیت پذیری، شجاعت، ریسک پذیری، اخلاق، تعهد و درستکاری است و این ویژگی ها باید در کنار هم قرار گیرد تا جایگاه ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه امروز نگاه متفاوتی به مسائل داشته باشید، افزود: به این فکر کنید که می توان رویکرد متفاوتی نیز اتخاذ کرد.
معاون وزیر کشور تاکید کرد: فرصت های بزرگ در دل تهدیدهای بزرگ نهفته است و با تدبیر درست تصمیمات بزرگی در این زمان می توان اتخاذ کرد. البته تهدیدات را باید با دقت شناخت ولی مهمتر این است که از دل تهدیدات باید فرصت ها را شناخت و از آنها بهره گرفت.

**وزارت کشور سیاست های ایجابی را در تأمین امنیت کشور دنبال می کند
ذوالفقاری با اشاره به اینکه وزارت کشور سیاست های ایجابی را در تأمین امنیت کشور دنبال می کند، خاطرنشان کرد: در کنار کمک گرفتن از دستگاه های مختلف باید پیشگیری را به عنوان گام اصلی در کار خود قرار دهیم و در این راه توان هماهنگی و انسجام و همچنین نقش دادن به مردم بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به کمک گرفتن از مردم و دادن نقش به آنها گفت: نظرسنجی ها نشان دهنده رضایت بالای مردم از امنیت است و باید از ظرفیت بی پایان مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم.

**مطالبات قانونی باید پیگیری شود
ذوالفقاری با اشاره به قانونگرایی و لزوم توجه به قانون، خاطرنشان کرد: باید از ایجاد تنش جلوگیری کنیم درحالی که مطالبات به حق و قانونی را نیز باید مطالبه و پیگیری کرد و با تمکین از قانون، توانمندی و اخلاق می توان هماهنگی و انسجام را در حل مشکلات در حوزه های مختلف ایجاد کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اتخاذ روش های کم هزینه برای تأمین امنیت، بر شناسایی و استفاده از افراد توانمند و داوطلب برای حل اختلافات محلی بین افراد، خانواده ها، طوایف و... تأکید کرد تا از این طریق از درگیری های محلی و حوادث ناگوار ماند ضرب و حرج و قتل پیشگیری شود.
سیام*3061*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزارت كشور ذوالفقاري همايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی حکمی، حمید بهزادی بخش را در راستای اصلاح فرآیندها و نحوه مالیات ستانی به نفع اقشار مختلف مردم با رویکرد تکریم مودیان، اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، فساد ستیزی و قانون مداری در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و حل مشکلات مردم، به عنوان «دستیار مردمی سازی» منصوب کرد.

از جمله اهداف مهم طول خدمت ایشان که در این حکم انتصاب آمده است می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- دریافت گزارش دقیق از ارکان دولت در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای مالیاتی و ارائه مؤثر آنها به افکار عمومی کشور

- طراحی و اجرای طرح‌های تحولی به منظور ایجاد سهولت در فرایندهای مالیات ستانی برای اقشار مختلف مردم

- ارتقای شفافیت پیش بینی پذیری و استاندارد کردن فرآیندهای انجام امور برای اقشار مختلف مردم در مراجعه به سازمان

- شتابدهی و تقویت رسیدگی به مشکلات عموم مردم مراجعه کننده در جهت ارتقای اعتماد به سازمان امور مالیاتی کشور

-مشاوره و همکاری با بخش‌های مختلف سازمان برای ارتقا استانداردهای محیطی و تعاملی سازمان امور مالیاتی کشور در مواجهه با مودیان

گفتنی است حمید بهزادی بخش پیش از این مشاور هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت و کمیسیون‌های تلفیق بودجه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ بوده است. وی همچنین مدیرعامل و از اعضای هیأت مؤسس اندیشکده سیاستگذاری اقتصاد و پیشرفت ماهد است که در زمینه بودجه، انرژی، مالیات و شفافیت در نهادهای اندیشه ورزی فعالیت داشته است. مشاور دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و عضو شورای سردبیری برنامه تلویزیونی پایش از دیگر فعالیت‌های بهزادی بخش است.

کد خبر 6081160 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است