Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:27:49 GMT

خاکسپاری شهدای گمنام تا پنج سال دیگر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۹۲۵۳

خاکسپاری شهدای گمنام تا پنج سال دیگر ادامه دارد

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معرفی مدیر کل جدید اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون آمار شهدای گمنام مدفون در کشور حدود 9 هزار شهید است که در 2 هزار و 100 یادمان دفن شده اند.
وی اظهار داشت: خاکسپاری باقیمانده شهدای گمنام کشور به همکاری کشور عراق در تفحص شهدا بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به ساخت باغ موزه های دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: ساخت مجموعه باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با همت استانداری و شهرداری مشهد تقریبا 40 درصد پیشرفت داشته اما باید توجه داشت موزه ها مرحله به مرحله افتتاح می شوند بطور مثال هنوز در باغ موزه تهران پس از 10 سال شاهد افتتاح بخش های جدید هستیم.
سردار کارگر افزود: سوم خرداد سال 98 یک یا 2 بخش مهم باغ موزه دفاع مقدس مشهد افتتاح خواهد شد و امیدواریم همه موزه نیز تا سال 1400 به بهره برداری کامل برسد.
وی با اشاره به وجود سالانه 30 میلیون زائر در مشهد اظهار داشت: این زائران ظرفیت مهمی برای باغ موزه این شهر هستند ، لذا بعد از تهران باغ موزه مشهد مهم ترین پروژه از این دست است.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف خراسان رضوی دفاع مقدس شهرداری مشهد موزه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس