Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم غفاری روز چهارشنبه در مراسم جشن بزرگداشت 12 آذر روز جهانی معلولان در گنبدکاووس اظهار داشت: این تسهیلات برای یکهزار نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی سهم تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به مددجویان بهزیستی گنبدکاووس را از کل تسهیلات پرداختی 15 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تمامی معلولان واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغال، دوره های توانمندسازی و حرفه آموزی با همکاری فنی و حرفه ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفاری ادامه داد: همچنین درسال جاری افزون بر 20 میلیارد ریال لوازم توانبخشی خریداری و در اختیار معلولان قرار داده شد.
وی ساخت 186 واحد مسکونی ویژه معلولان را از دیگر اقدامات بهزیستی گلستان اعلام کرد و گفت: این نهاد 550 بیمار ضایعه نخاعی زیرپوشش دارد که 50 درصد آنان بر اثر سوانح رانندگی دچار این عارضه شدند.
مدیرکل بهزیستی گلستان به اجرای طرح غربال گری شنوایی و بینایی نوزادان در استان اشاره کرد و افزود: تمامی متولدین نیمه نخست امسال غربالگری شدند.
به گزارش ایرنا در این مراسم از 9 معلول شاخص شهرستان گنبدکاووس تقدیر شد.
برپایی نمایشگاه دست ساخته های معلولان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.
بهزیستی شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان حدود هشت هزار معلول زیرپوشش دارد که 40 درصد آنان معلولان جسمی حرکتی هستند.
/3039/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال بهزیستی روز جهانی معلولان شاخص فنی و حرفه ای منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت:درحال حاضر بیش از ۲۰۹۵ توانخواه در این اداره پرونده دارند و از خدمات و کمک‌های دولتی استفاده می‌کنند.

حیدر ایمانیان افزود:۶۸۰ معلول جسمی،۵۶۰ معلول ذهنی،۱۸۰نابینا۲۲۰ ناشنوا و کم شنوا،۲۵ نفر اوتیسم،۲۶۰نفر اعصاب و روان،۷۰ معلول ضایعه نخاعی و ۱۰۰سالمند زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای