Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:50:53 GMT

لایروبی از اروند به شکل جدی پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۰۹۶۵

لایروبی از اروند به شکل جدی پیگیری می‌شود

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: لایروبی روند دو موضوع مهمی هستند که به شکل جدی‌تری پیگیری می‌شوند. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

نوراله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر با بیان اینکه به دنبال اولویت بندی برنامه‌های مهم در راستای توسعه همه جانبه هستیم؛ اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت بندر خرمشهر به دنبال افزایش انگیزه ،همدلی و وحدت کارکنان در همه بخش‌ها و حوزه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: موضوع سرمایه‌گذاری یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا با تکیه بر این موضوع می‌توان از ظرفیت‌های بالقوه بندر خرمشهر استفاده و بخش خصوصی را در زمینه افزایش اشتغال فعال کرد.

لایروبی کل مسیر رودخانه کرج در اسلامشهر نیازمند اعتبار ملی استروند لایروبی رودخانه‌های شهرستان رشت مطلوب نیستعملیات اجرایی لایروبی بندر صیادی پرک کنگان آغاز شد+فیلم

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه افزایش انگیزه، توجه به بهره وری و تعامل سازنده بین بخشی از مهمترین برنامه‌های ما در مجتمع بندری خرمشهر است، گفت: لایروبی اروند دو موضوع مهمی هستند که به شکل جدی تری پیگیری  می‌شوند.

انتهای پیام/ ع R41468/P1494/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در راستای اجرای طرح تناوب زراعی و استفاده بهینه از زمین‌های آیش، ۱۰۰ هکتار از مزارع این شرکت به کشت کلزا اختصاص یافته بود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با اشاره به میانگین برداشت ۱.۸ تن کلزا در هکتار، این رقم را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تلاش بی‌وقفه کارشناسان و کارکنان زراعت، شاهد عملکرد مناسبی در کشت کلزا بوده‌ایم.
کشت کلزا علاوه بر افزایش حاصلخیزی خاک و کنترل علف‌های هرز، نقش مهمی در تأمین روغن خوراکی و کاهش وابستگی به واردات دارد.
به گفته منصور همدان نژاد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح زیر کشت کلزا در سال‌های آینده در دستور کار شرکت قرار دارد.
"آیش" به زمینی گفته می‌شود که برای مدتی به حال خود رها شده و در آن زراعت انجام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد