Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسین ذوالفقاری امروز- چهارشنبه- در همایش مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ها که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ویژگی هایی که موجب اثرگذاری افراد در مسئولیت ها می شود، دانایی آن هم به معنای حقیقی، تجربه، مهارت انجام کار، دلسوزی با تمام وجود، مسئولیت پذیری، شجاعت، ریسک پذیری، اخلاق، تعهد و درستکاری است و این ویژگی ها باید در کنار هم قرار گیرد تا جایگاه ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امروز نگاه متفاوتی به مسائل داشته باشید، افزود: به این فکر کنید که می توان رویکرد متفاوتی نیز اتخاذ کرد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: فرصت های بزرگ در دل تهدیدهای بزرگ نهفته است و با تدبیر درست تصمیمات بزرگی در این زمان می توان اتخاذ کرد. البته تهدیدات را باید با دقت شناخت ولی مهمتر این است که از دل تهدیدات باید فرصت ها را شناخت و از آنها بهره گرفت.


ذوالفقاری با اشاره به اینکه وزارت کشور سیاست های ایجابی را در تأمین امنیت کشور دنبال می کند، خاطرنشان کرد: در کنار کمک گرفتن از دستگاه های مختلف باید پیشگیری را به عنوان گام اصلی در کار خود قرار دهیم و در این راه توان هماهنگی و انسجام و همچنین نقش دادن به مردم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به کمک گرفتن از مردم و دادن نقش به آنها گفت: نظرسنجی ها نشان دهنده رضایت بالای مردم از امنیت است و باید از ظرفیت بی پایان مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم.


ذوالفقاری با اشاره به قانونگرایی و لزوم توجه به قانون، خاطرنشان کرد: باید از ایجاد تنش جلوگیری کنیم درحالی که مطالبات به حق و قانونی را نیز باید مطالبه و پیگیری کرد و با تمکین از قانون، توانمندی و اخلاق می توان هماهنگی و انسجام را در حل مشکلات در حوزه های مختلف ایجاد کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اتخاذ روش های کم هزینه برای تأمین امنیت، بر شناسایی و استفاده از افراد توانمند و داوطلب برای حل اختلافات محلی بین افراد، خانواده ها، طوایف و... تأکید کرد تا از این طریق از درگیری های محلی و حوادث ناگوار ماند ضرب و حرج و قتل پیشگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل معاون معاون وزیر نظم و امنیت وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟

در سال‌های اخیر با توجه به پیامد‌های منفی افزایش قیمت سوخت، دولت ناچار شده علی‌رغم میل باطنی، نرخ بنزین را ثابت نگه دارد.

به گزارش تجارت نیوز؛ بر همین اساس بحث ورود خودرو‌های برقی به ناوگان حمل‌ونقل کشور از ابتدای سال جاری و با ورود عباس علی‌آبادی به ساختمان وزارت صمت با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. طی همین فاصله، خودروسازان بخش خصوصی و داخلی از محصولات تمام‌برقی خود رونمایی کردند که قرار است در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شوند.

یکی از اصلی‌ترین پرسش مصرف‌کنندگان این است که از لحاظ قیمت سوخت، شارژ خودرو‌های برقی به‌صرفه‌تر خواهد بود یا پر کردن مخزن سوخت یک خودروی بنزینی؟

هر باک بنزین معادل قیمت ۹ بار شارژ کامل خودروی برقی!

برای مقایسه هزینه سوخت خودرو‌های بنزینی و برقی، باید در نظر داشت که طبق گفته مصطفی رجبی‌مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، تعرفه شارژ خودرو‌های برقی تا اطلاع ثانوی به ازای هر کیلووات ساعت، ۵۴۷ تومان بوده و هر زمانی که تعرفه برق واحد‌های تجاری تغییر کند، تعرفه شارژ خودرو‌های برقی هم تغییر خواهد کرد؛ بنابراین هزینه شارژ شش محصول تمام برقی که ورودشان در آینده نزدیک به بازار ایران تأیید شده، به شرح زیر است.

اطلس برقی با کمترین ظرفیت باتری نسبت به محصولات دیگر با حدود ۱۹ هزار تومان می‌تواند کامل شارژ شود. جک E۵۰A کرمان موتور با ۲۷ هزار تومان، ری‌را برقی، آریزو ۵ ev و هونگچی EQM۵ با حدود ۲۹ هزار تومان و اسکای‌ول ET۵ با بیشترین ظرفیت باتری می‌تواند تنها با پرداخت ۳۹ هزار تومان به صورت کامل شارژ شود.

البته باید این نکته را نیز درنظر داشت که ظرفیت باتری‌هایی که خودروسازان اعلام می‌کنند، غالباً به صورت اسمی بوده و علاوه‌بر آن، باید مقاومت باتری و کابل‌های شارژ هم به ظرفیت فوق اضافه شود؛ بنابراین نرخ‌های اعلامی به صورت تقریبی محاسبه شده است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • رییسی: خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود