Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@11:29:50 GMT

حضور مدیران بازنشسته از فردا جرم است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۳۱۰۰۶

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای یزد حجت‌الاسلام اکبر طالبی بازرس کل استان یزد با اشاره به قانون منع بکارگیری مدیران بازنشسته گفت: مدیران دستگاه‌هایی که مشمول بازنشستگی هستند باید تا فردا بروند که در غیر این صورت حضور آن‌ها در دستگاه‌ها جرم محسوب می‌شود. 

بازرس کل استان یزد افزود: مطابق بخشنامه منع به کارگیری بازنشستگان ادامه همکاری جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان دارای سابقه بیش از سه سال اسارت و فرزندان شهدا منعی ندارد، اما این امر، منوط به نیاز دولت یا دستگاه اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام طالبی  اظهارداشت: این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده پیش از بکارگیری بازنشستگان ایثارگر که در تبصره ۱ قانون اصلاح قانون، بکارگیری آنان مجاز شناخته شده است، نسبت به اخذ شناسه از این سازمان اقدام کنند.
وی با تصریح به اینکه دستگاه‌های مشمول مکلفند تافردا پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷، افراد مشمول را از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند خاطر نشان کرد: افراد مشمول این قانون هم باید در مهلت قانونی مقرر، سمت و پست خود را ترک کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازرس کل استان یزد مدیران بازنشسته منع به کارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند