Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک شاهزاده قطری با پرداخت 100 هزار دلار به دولت ایالتی بلوچستان مجوز شکار هوبره را دریافت کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یک شاهزاده قطری با پرداخت 100 هزار دلار به دولت ایالتی بلوچستان مجوز شکار هوبره را دریافت کرد.

با اینکه دادگاه عالی پاکستان شکار هوبره و پرندگان کمیاب را ممنوع کرده اما شاهزادگان کشورهای عربی به ویژه قطر با پرداخت رشوه و یا ارتباط با برخی سیاستمداران مجوز شکار دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرندگان کمیاب به ویژه هوبره در این فصل به پاکستان مهاجرت می‌کنند و شکار آنها برای مردم محلی ممنوع است اما اعراب به ویژه شاهزادگان قطر با دریافت مجوز رسمی مبادرت به شکار این پرندگان می‌نمایند.

طبق این گزارش شاهزادگان قطری حق استفاده از سلاح گرم را ندارند و تنها با استفاده از شاهین و تیروکمان سنگی باید مبادرت به شکار هوبره کنند.

بر اساس مجوز صادر شده از جانب دولت ایالتی بلوچستان شاهزادگان قطری ظرف 10 روز حق شکار فقط 100 پرنده را دارند.

مردم محلی اعلام می‌کنند که شاهزادگان عرب هر شرطی را برای دریافت مجوز شکار می‌پذیرند اما به هیچ یک از شرایط عمل نمی‌کنند و پیش بینی می‌شود در مدت تعیین شده بیش از 100 پرنده شکار کنند.

سازمان حفاظت از محیط زیست پاکستان شکار پرندگان مهاجر به ویژه هوبره را ممنوع اعلام کرده و بسیاری از فعالان حمایت از پرندگان نسبت به شکار بی‌رویه اعراب در این کشور ناراضی هستند.

به احتمال زیاد در روزهای آینده تعداد بیشتری از شاهزادگان عرب برای شکار راهی پاکستان شوند.

در سال‌های گذشته مردم محلی به علت فساد اخلاقی و خوشگذرانی شاهزادگان عرب نسبت به این موضوع اعتراض و حتی با ممانعت از ورود اعراب به زمین‌های خود با پلیس درگیر شدند.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان پلیس درگیر ممنوع فعالان بی رویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۳۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!

طرفداری| نام بازیکن پرسپولیس در این تیم عوض شد!

عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس با وجود مدت کوتاهی که در این تیم حاضر شده، بین اعضای تیم و هواداران محبوبیت خاصی دارد. این بازیکن قطری در اقدامی جالب از همبازیان خود درخواست کرده که به جای نام «عبدالکریم» او را با نام «کیمو» صدا بزنند!

به نقل از فاس، این اسم جالب هم با استقبال پرسپولیسی‌ها روبرو شده و به همین خاطر عبدالکریم را با این نام جدید صدا می‌کنند. این بازیکن به شوخی به هم‌تیمی‌های خود گفته که ارتباط خوبی با نام فعلی‌اش ندارد و او را کیمو صدا بزنند!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)